ville i prøve icsi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. november 2015

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Vi har prøvet 9 iui forsøg, uden held. 

(Med vores første, lykkedes det i andet forsøg)

Jeg har gået og tænkt på, om vi skulle prøve icsi.

Pengene herhjemme vil skulle skrabes meget, så vi vil nok kun kunne finde penge til 1 forsøg.

Ville i prøve icsi, eller ville i forsætte med iui?

Kan tilføje at alle mine prøver ser fine ud, og at der selvfølgelig er tjekket passage i æggelederne, så vores gynækolog forstår heller ikke, at det ikke er lykkedes endnu.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2015

Mille:)

Anonym skriver:

Hej alle. 

Vi har prøvet 9 iui forsøg, uden held. 

(Med vores første, lykkedes det i andet forsøg)

Jeg har gået og tænkt på, om vi skulle prøve icsi.

Pengene herhjemme vil skulle skrabes meget, så vi vil nok kun kunne finde penge til 1 forsøg.

Ville i prøve icsi, eller ville i forsætte med iui?

Kan tilføje at alle mine prøver ser fine ud, og at der selvfølgelig er tjekket passage i æggelederne, så vores gynækolog forstår heller ikke, at det ikke er lykkedes endnu.

Vi prøvede selv 8 IUI, før vi tog skridtet videre til IVF... Har i nogle fælles børn? 

-Mille

Anmeld Citér

3. november 2015

Mille:)

Mille:) skriver:

Vi prøvede selv 8 IUI, før vi tog skridtet videre til IVF... Har i nogle fælles børn? 

-Mille

Ups, i har et fælles barn kunne jeg lige nærlæse mig frem til

Anmeld Citér

3. november 2015

ErDuHerIkkeSnart

Ja, jeg ville kraftigt overveje at gå videre med behandlingen efter 9 IUI - men om det lige skulle være ICSI afhænger jo af den konkrete problemstilling. Er det din mands sædkvalitet som er nedsat? I så fald kan ICSI være en vej frem, men tag en udrede de snak med en fertilitetslæge, som kan guide jer. Med en henvisning fra egen læge (på både dig og din mand) er den indledende snak så vidt jeg husker gratis. God vind!

Anmeld Citér

4. november 2015

tarkoflen

Ja det tror jeg, at jeg ville! Jeg ville synes det var alt for hårdt med så mange skuffelser... Men det kommer an på hvad l er blevet rådet til og om l har prøvet hormoner i forbindelse med IUI? 

Rigtig meget held og lykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.