Hvor mange af jer går til massage ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
13 svar
5 synes godt om
3. november 2015

SaraSH

Heej alle 

Jeg er på barsel, men når jeg ikke er på barsel så arbejder jeg som massør/spa-terapeut på et stort hotel. 

Jeg har leget meget (rigtig meget) med tanken om at starte selvstændig med egen klinik herhjemme... Det er et stort sats og det kommer til at blive hårdt det første stykke tid mens man får opbygget kundekreds og den slags.. 

Det gælder samtidig også med at lave så meget research man overhovedet kan - så mit spørgsmål er så: 

Hvor mange af jer går til massage/behandling? Hvor langt vil i tage? Og hvordan er jeres holdning omkring en "hjemme klinik" hvis 'forholdene' er iorden 

tusinde tak!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2015

MorDk

Er du uddannet og har kurser mm? 

Anmeld Citér

3. november 2015

SaraSH

MorDk skriver:

Er du uddannet og har kurser mm? 

Ja 

jeg er uddannet Fysiurgisk Massør, har kurser i sports/idrætsmassage, wellnessmassage, hotstone massage, gravidmassage, babymassage. Har fået kurser i Rudolph Care signatur behandlinger, ansigtszoneterapi, jeg er uddannet underviser og behandler i Aromatherapy hos Aromatherapy Associates i London 

Anmeld Citér

3. november 2015

lineog4

Jeg ville gerne men tiden og pengene synes at gå til noget andet ��

jeg ville ikke være mere tøvende hvis det var en klinik hjemme eller på et "sted" dog ville jeg nok forvente det var mindre professionelt og det så kostede lidt mindre end på "klinikker". Og jeg ved godt det ikke er rigtigt, men sådan tænker min gamle hjerne 

Anmeld Citér

3. november 2015

SaraSH

lineog4 skriver:

Jeg ville gerne men tiden og pengene synes at gå til noget andet ��

jeg ville ikke være mere tøvende hvis det var en klinik hjemme eller på et "sted" dog ville jeg nok forvente det var mindre professionelt og det så kostede lidt mindre end på "klinikker". Og jeg ved godt det ikke er rigtigt, men sådan tænker min gamle hjerne 

Tusinde tak for din mening 

jeg forstår hvad du mener, og tror også jeg selv kunne finde på at tænke sådan. 

Men så tænker jeg at jeg må gøre extra meget ud af hjemmeside, visitkort, facebook side osv, for at virke mere profesionel 

Anmeld Citér

3. november 2015

Krydserfingre

Jeg går til massage hver 14 dag  

og hjemmekæinik gør ingenting for mig. 

Anmeld Citér

3. november 2015

Fremad

Jeg går til fys en gang i ugen... 

Og selvom jeg aldrig har gjort i noget som helst helse før, så er jeg virkelig blevet bevidst om HVOR vigtigt selv forkælelse er for mig....

Jeg håber meget at slippe ud af fys hver uge, og agter så at begynde at få massage....Jeg er ikke en der bruger specielt meget på mig selv, og jeg vil faktisk hellere nu bruge et beløb på massage end feks tøj, bytur, mm og er begyndt at ønske mig gavekort til fodklinik mm

Det kan helt sikkert betale sig at være lidt billigere end de andre og stadig med samme service..i super hyggelige omgivelser, så tror jeg bestemt nok at der skal være gode resultater via dit netværk og især mund til mund metoden når du lige er startet op.....

Anmeld Citér

3. november 2015

lineog4

SaraSHirsvang skriver:

Tusinde tak for din mening 

jeg forstår hvad du mener, og tror også jeg selv kunne finde på at tænke sådan. 

Men så tænker jeg at jeg må gøre extra meget ud af hjemmeside, visitkort, facebook side osv, for at virke mere profesionel 

Ja og være dygtig og måske lidt billigere i starten så du får opbygget en kundekreds og får en masse mund til mund reklame. For jeg ville helt sikkert hellere vælge en hvor en jeg kendte fortalte det var godt end en hvor jeg ikke anede hvordan det var

Anmeld Citér

3. november 2015

bøllen

SaraSHirsvang skriver:

Heej alle 

Jeg er på barsel, men når jeg ikke er på barsel så arbejder jeg som massør/spa-terapeut på et stort hotel. 

Jeg har leget meget (rigtig meget) med tanken om at starte selvstændig med egen klinik herhjemme... Det er et stort sats og det kommer til at blive hårdt det første stykke tid mens man får opbygget kundekreds og den slags.. 

Det gælder samtidig også med at lave så meget research man overhovedet kan - så mit spørgsmål er så: 

Hvor mange af jer går til massage/behandling? Hvor langt vil i tage? Og hvordan er jeres holdning omkring en "hjemme klinik" hvis 'forholdene' er iorden 

tusinde tak!

Jeg har stort set altid fået massage hver 2-4 mdr . I perioder mindre . Har brugt det som velvære & pleje af MIG. At du har " butik " hjemme er for mig kun et plus , syntes ofte rammerne er mere hyggelige . Stort set alle den jeg har gået ved har haft klinik hjemme . 

Anmeld Citér

3. november 2015

SaraSH

sscm skriver:

Jeg går til fys en gang i ugen... 

Og selvom jeg aldrig har gjort i noget som helst helse før, så er jeg virkelig blevet bevidst om HVOR vigtigt selv forkælelse er for mig....

Jeg håber meget at slippe ud af fys hver uge, og agter så at begynde at få massage....Jeg er ikke en der bruger specielt meget på mig selv, og jeg vil faktisk hellere nu bruge et beløb på massage end feks tøj, bytur, mm og er begyndt at ønske mig gavekort til fodklinik mm

Det kan helt sikkert betale sig at være lidt billigere end de andre og stadig med samme service..i super hyggelige omgivelser, så tror jeg bestemt nok at der skal være gode resultater via dit netværk og især mund til mund metoden når du lige er startet op.....

Tak for dit svar 

jeg hører det faktisk mere og mere - at folk får mere og mere øjnene op for massage mm. og hellere vil bruge pengene på massage end på nyt tøj og byture.. 

For det er nemlig vigtig at forkæle og pleje sig selv - især med en travl hverdag med børn, pligter, arbejde og forhold. Hvis ikke man passer på sig selv, kan man ikke forvente andre gør det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.