Kan i se noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. november 2015

Anonym trådstarter

jeg er helt sikkert med i klubben for os 'testmonstre'

og kom idag til at teste alt for tidligt, og en meget meget utydelig streg kom frem, den er enormt svært at fange på billede. Men kan i os se noget ligesom mig. 

Jeg er ved at blive skør, efter to år med PB, og arborteret 4 gange, må der gerne snart ske noget, er efter hånden ved at være lidt desperat.

er de denne cyklus startet på fructus femina og gravid multi vitamin, samt ægløsningstest, så havde jo lidt et håb om at det ville hjælpe.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2015

CutieKiwi

Anonym skriver:

jeg er helt sikkert med i klubben for os 'testmonstre'

og kom idag til at teste alt for tidligt, og en meget meget utydelig streg kom frem, den er enormt svært at fange på billede. Men kan i os se noget ligesom mig. 

Jeg er ved at blive skør, efter to år med PB, og arborteret 4 gange, må der gerne snart ske noget, er efter hånden ved at være lidt desperat.

er de denne cyklus startet på fructus femina og gravid multi vitamin, samt ægløsningstest, så havde jo lidt et håb om at det ville hjælpe.

Jeg ser en meget lille svag nr. 2 streg. Hvor meget for tidligt har du testet? Vent nogle dage og tag en test mere Krydser fingre!

Anmeld Citér

2. november 2015

Anonym trådstarter

CutieKiwi skriver:

Jeg ser en meget lille svag nr. 2 streg. Hvor meget for tidligt har du testet? Vent nogle dage og tag en test mere Krydser fingre!

Dejligt og hører at det ikke kun er mig

så må jeg bare vente og se om det er noget der udvikler sig.

jeg skulle være 3+1 idag, så det er jo alt for tidligt

tusind tak - det får jeg helt sikkert brug for

Anmeld Citér

2. november 2015

CutieKiwi

Anonym skriver:

Dejligt og hører at det ikke kun er mig

så må jeg bare vente og se om det er noget der udvikler sig.

jeg skulle være 3+1 idag, så det er jo alt for tidligt

tusind tak - det får jeg helt sikkert brug for

Uff, ja det er tidligt

Sender god karma på din vej og håber at den lille spire udvikler sig

Anmeld Citér

2. november 2015

xStinepigen

Kan godt se en svaaaaaag streg - men kan ikke se farve i den, men det svært st fange på billeder . Krydse for den udvikler sig

Hilsen en der selv testede meget svagt positiv 3+1 

Anmeld Citér

5. november 2015

Anonym trådstarter

Så har jeg testet igen, skulle være 3+4 - 

men i dag er der kun en meget svag skyggestreg�� 

så håbet om en ekstra lille fin steg, er lidt forsvundet, ved godt jeg stadig tester tidligt, men hvis stegen fra 3+1 havde været der, skulle den vel have været tydeligere idag

ØVV...

Anmeld Citér

5. november 2015

HappyOne

Anonym skriver:

Så har jeg testet igen, skulle være 3+4 - 

men i dag er der kun en meget svag skyggestreg�� 

så håbet om en ekstra lille fin steg, er lidt forsvundet, ved godt jeg stadig tester tidligt, men hvis stegen fra 3+1 havde været der, skulle den vel have været tydeligere idag

ØVV...

Det er ikke sikkert Jeg testede en meget svag streg 3+4 og 4+0 var der intet, det var først da jeg var 6+2 den var bragende positiv. Jeg fik så en provokeret abort 11+4, fordi baby var syg. 

Anmeld Citér

5. november 2015

Anonym trådstarter

HappyOne skriver:

Det er ikke sikkert Jeg testede en meget svag streg 3+4 og 4+0 var der intet, det var først da jeg var 6+2 den var bragende positiv. Jeg fik så en provokeret abort 11+4, fordi baby var syg. 

Tusind tak for de opmuntrende ord, så er der måske lidt håb endnu. 

Ej det er jeg godt nok ked af og hører, svært at forstille sig hvor forfærdelig en oplevelse det må have været, når man nu ønsker sig en lille baby, så inderligt. Krydser alt hvad jeg kan, for at du snart får en lille rask spire, som vil vokse sig stor og stærk.

Anmeld Citér

5. november 2015

Anonym trådstarter

Mine test så sådan ud i dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. november 2015

Tøs85

Anonym skriver:

Mine test så sådan ud i dag

Jeg kan desværre ikke se 2 streger..

krydser fingre for at der er noget.. Det er jo stadig tidligt..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.