Mors bryster...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.846 visninger
4 svar
4 synes godt om
2. november 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ja det er lidt spøjst. Min datter er blevet meget optaget af mine bryster...

Hun er 16 mdr og har været flaskebarn siden hun var ca 1 mdr. - Så det er ikke fordi hun leder efter en ammetår

Men hun er begyndt at hive ned i min trøje, pege på og røre ved mine bryster. Hun synes de er meget spændende 

Jeg synes egentlig at det er lidt småsjovt. Gør ikke et stort nummer ud af det, men flytter hendes hånd når hun hiver i mit tøj og siger "Ja det er mors bryster". Griner ikke, men smiler lidt af det..

Har I andre oplevet det? Gjorde I noget ved det (Kan man overhovedet det?)? Eller er det mest bare en fase der går over af sig selv igen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2015

M&F&C

Jeg tror bare det er en fase - mine tøser gør det ikke mere....nu putter de kun på mig �� 

Jeg gjorde dem dog opmærksom på at jeg bestemt ikke ville have at de hev i tøjet. Den mindste ville især gerne putte med den ene hånd i kavalergangen - men det var kun en kort periode. 

Tænker det må være noget med fysisk kontakt..... Og det behov får de opfyldt ved samsovning og sidde tæt når vi slapper af. 

Anmeld Citér

2. november 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
M&F&C skriver:

Jeg tror bare det er en fase - mine tøser gør det ikke mere....nu putter de kun på mig �� 

Jeg gjorde dem dog opmærksom på at jeg bestemt ikke ville have at de hev i tøjet. Den mindste ville især gerne putte med den ene hånd i kavalergangen - men det var kun en kort periode. 

Tænker det må være noget med fysisk kontakt..... Og det behov får de opfyldt ved samsovning og sidde tæt når vi slapper af. 

Okay så.

Vi samsover ikke, men putter og hygger lige så meget hun orker, og har hende ofte i bæresele når jeg skal lave mad, da det er der hun har allermest lyst til at putte. 

Kunne godt være jeg skal være lidt mere tydelig med at hun ikke skal hive i mit tøj.

Det er ikke sådan at hun vil røre ved dem mens vi putter, det er mere hvis hun sidder på mit skød ansigt til ansigt, så skal hun lige se til dem og røre ved dem. Eller hvis vi har tumlet og hun får øje på dem, så er det en fest at prikke på dem og skubbe lidt til dem.

Anmeld Citér

2. november 2015

A-1995

Det gør min søn på halvandet også og han er flaskebarn.. Jeg gør ikke så meget ved det. Jeg lader ham være nysgerrig uden at gøre et stort nummer ud af det og siger "ja, det er mors bryster".. Tænker det går over at sig selv? ☺️

Anmeld Citér

2. november 2015

BigHope13

Vores søn på to år er også meget interesseret i bryster, og jeg lader ham. Fred være med det, han gør det kun ved mig og af nysgerrighed. Han siger bryster og peger og jeg bekræfter at ja det er mors bryster. Tænker det er en fase.

han peger altså også på far når de er bad og siger diller  hvorefter han kigger på sit eget tissetøj og bliver nærmest stolt over at se han også har sådan en som far har

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.