hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. september 2009

skoust

ja jeg har et meget stort problem jeg er virkelig tappet for energi lige i øjeblikket og jeg føler mig små syg.. og kan ikke overskue noget for tiden.

men her kommer problemet så.. vi skal have vurderet vores hus her på mandag og jeg kan ikke rigtig tage mig sammen til at begynde og rydde op eller noget som helst så jeg har overladt det meste til rasmus men det er også synd når han arbejder hver dag.

nogen der har et godt råd til hvad jeg kan gøre...

hvis altså i kan sætte jer ind i situationen?

hilsen Bettina Skoust

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2009

Ni-ko-li-ne

mit aller bedste råd er: "gå igang!!" og jeg ved udemærket hvordan du har det.... sådan kan jeg have det flere måneder men når jeg så endelig går igang er det bare SÅ rart....

fin en lille overskuelig opgave og gå igang... det giver energi

Anmeld

19. september 2009

skoust

1000 tak skal du have jeg har også lovet ham at jeg nok skal give den gas imorgen.. det må jeg jo så gøre...

Anmeld

19. september 2009

Ni-ko-li-ne

skoust skriver:

1000 tak skal du have jeg har også lovet ham at jeg nok skal give den gas imorgen.. det må jeg jo så gøre...

ja det var nu så lidt.... man skal bare starte i det små så man ikke mister modet

Anmeld

19. september 2009

Maise

skoust skriver:

Jeg synes at det hjælper hvis man siger til sig selv at man tager et rum af gangen, det virker for mig.

Anmeld

20. september 2009

skoust

1000 tak for rådene.. så er det lige om lidt det går løs .. skriver senere om hvordan det er gået.

Anmeld

20. september 2009

skoust

FÆRDIG huset er færdig gjort til manden han kommer og vurdere det imorgen . og jeg er FÆRDIG hold kæft har gået og gjort rent og ryddet op i 5 timer nu.. nu er jeg godt nok træt nu står den bare på afslapning resten af dagen!!

Anmeld

20. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
skoust skriver:

FÆRDIG huset er færdig gjort til manden han kommer og vurdere det imorgen . og jeg er FÆRDIG hold kæft har gået og gjort rent og ryddet op i 5 timer nu.. nu er jeg godt nok træt nu står den bare på afslapning resten af dagen!!

men hvor er det skide hamrende sejt gået!!
Har du det ikke bare DEJLIGT nu!?

Anmeld

20. september 2009

mariamiss6

skoust skriver:

Det var da dejligt at i fik det ordnet..... godt gået.....

Anmeld

20. september 2009

skoust

tak for ros.. jo det er super dejligt.. men hold da op hvor er jeg bare træt!!!!!! så vi har besluttet os det bliver mad fra pizza manden i aften.. gider ikke og lave mad...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.