veninder og Barnepige søges i Norge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. november 2015

onlyme

hej derude.

vi er lige flyttet til Norge fra Danmark af og derfor søger jeg både veninder og en barnepige til vores 3 børn på 2 år 3 år og 4 år.

Da vi intet id nummer har fået endnu kan jeg ikke melde mine børn ind ved børnepasning og da jeg er gravid i 23 uge er jeg begyndt at syntes at hverdagen bliver lige rigtig lang for mig og hård nu jeg går alene hjemme med børnene. Jeg har ingen andre krav end at personen vi ansætter er ansvarsbevidst og har et rolig sind.

i må rigtig gerne kontakte mig privat hvis det skulle have interesse. Vi bor i gausdal nær Lillehammer.

jeg søger også veninder der kan hjælpe mig lidt med livet i Norge og for den sags skyld sproget Hihi en til hyggestunder med og uden børn  

mvh  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2015

Bshizzle

onlyme skriver:

hej derude.

vi er lige flyttet til Norge fra Danmark af og derfor søger jeg både veninder og en barnepige til vores 3 børn på 2 år 3 år og 4 år.

Da vi intet id nummer har fået endnu kan jeg ikke melde mine børn ind ved børnepasning og da jeg er gravid i 23 uge er jeg begyndt at syntes at hverdagen bliver lige rigtig lang for mig og hård nu jeg går alene hjemme med børnene. Jeg har ingen andre krav end at personen vi ansætter er ansvarsbevidst og har et rolig sind.

i må rigtig gerne kontakte mig privat hvis det skulle have interesse. Vi bor i gausdal nær Lillehammer.

jeg søger også veninder der kan hjælpe mig lidt med livet i Norge og for den sags skyld sproget Hihi en til hyggestunder med og uden børn  

mvh  

Jeg har tidligere læst i en debat at nogle anbefalede Venindeliv.dk 

Forstår godt du har brug for en ekstra hånd, for du skal osse ha tid til at slappe af og nyde graviditeten. 

Håber du finder den hjælp du skal bruge og ikke mindst gode veninder.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.