Afstemning: Ferie med et barn på 4 år - hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor ville I tage på ferie med en 4-årig i juni måned?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.596 visninger
8 svar
1 synes godt om
2. november 2015

NNL

Hej derude

Vi er ved at kigge på sommerferie til næste år og har fundet nogle spændende muligheder. Men jeg vil gerne høre jeres erfaringer med de tre steder nævnt i afstemningen 

Og gerne fra nogle som har været flere steder...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Nu har jeg godt nok ikke været i Side, Tyrkiet, men jeg har været i en anden by i Tyrkiet med mine børn, og det var super skønt og kan varmt anbefales.

Ang Platanias så vær opmærksom på, at det er et sted mange unge tager hen for at feste og drikke - ikke så børnevenligt. Jeg har boet i Chania, Kreta så jeg kender stedet. Jeg ville i stedet anbefale Agia Marina eller udkanten af Chania - eller Hiraklion som ligger på den modsatte kyst på Kreta. En rigtig dejlig by.

Jeg sidder selv og kigger på rejser - dog til december, da vi trænger til sol og varme. Det bliver nok Dubai 

Anmeld Citér

2. november 2015

NNL

PT skriver:

Nu har jeg godt nok ikke været i Side, Tyrkiet, men jeg har været i en anden by i Tyrkiet med mine børn, og det var super skønt og kan varmt anbefales.

Ang Platanias så vær opmærksom på, at det er et sted mange unge tager hen for at feste og drikke - ikke så børnevenligt. Jeg har boet i Chania, Kreta så jeg kender stedet. Jeg ville i stedet anbefale Agia Marina eller udkanten af Chania - eller Hiraklion som ligger på den modsatte kyst på Kreta. En rigtig dejlig by.

Jeg sidder selv og kigger på rejser - dog til december, da vi trænger til sol og varme. Det bliver nok Dubai 

Tusind tak for dit svar Jeg tror også vi hælder mest til Side i Tyrkiet, men det er virkelig dejligt at høre fra nogen som har været der. Vi har været i Alanya flere gange inden vi fik vores søn, og jeg har fået fortalt at Side er mere børnevenligt

Hvor lyder det lækkert med varme i december. Jeg har også kun hørt godt om Dubai 

Rigtig god tur

Anmeld Citér

2. november 2015

JH12

NNL skriver:

Hej derude

Vi er ved at kigge på sommerferie til næste år og har fundet nogle spændende muligheder. Men jeg vil gerne høre jeres erfaringer med de tre steder nævnt i afstemningen 

Og gerne fra nogle som har været flere steder...

Vi har engang været i Side. Og det var meget kedeligt, der var næsten ikke noget at se på, og så vidt jeg husker var stranden ikke det bedste.. 

Anmeld Citér

2. november 2015

Eliza

Vi har været i side uden børn. 

Vi ville ikke gøre det igen, da Tyrkiet generelt ikke tiltaler os.. (Mange andre er jo kæmpe fan, så vi er måske bare mærkelige ��)

vi var på malta i år og vi er HELT solgt 

både voksne og børn, havde en fantastisk ferie 

Anmeld Citér

2. november 2015

NNL

Eliza skriver:

Vi har været i side uden børn. 

Vi ville ikke gøre det igen, da Tyrkiet generelt ikke tiltaler os.. (Mange andre er jo kæmpe fan, så vi er måske bare mærkelige ��)

vi var på malta i år og vi er HELT solgt 

både voksne og børn, havde en fantastisk ferie 

Tak for dit svar. Vi var også på Malta i sommers i Mellieha Bay. Og var vilde med det! Men vi kan få to uger i Side på et 4 stjernet hotel for samme pris som en uge på 2+ hotel på Malta. Og vi vil rigtig gerne have to uger 

Men det er helt sikkert ikke sidste gang vi har været på Malta 

Anmeld Citér

2. november 2015

ninibadini

Jeg har været i Platanias en gang. Husker det ikke som ret børnevenligt. Mange diskoteker og meget larm. Har hørt at Fig Tree på Cypern er noget af det samme. Nu er jeg heller ikke ret meget for charterferier, synes faktisk det er ret kedeligt, og vil langt hellere på andre ferieformer. Men da vi var på Kreta syntes jeg at det var ret hyggeligt i Chania, så hvis det skulle være, ville jeg finde noget her eller i udkanten af byen.

Anmeld Citér

2. november 2015

Eliza

NNL skriver:

Tak for dit svar. Vi var også på Malta i sommers i Mellieha Bay. Og var vilde med det! Men vi kan få to uger i Side på et 4 stjernet hotel for samme pris som en uge på 2+ hotel på Malta. Og vi vil rigtig gerne have to uger 

Men det er helt sikkert ikke sidste gang vi har været på Malta 

Til næste gang, er mellieha holiday center, et besøg værd.. Så lækkert at man har set eget hus, med lukket terrasse + tagterrasse 

Anmeld Citér

3. november 2015

Babilooo

Side er død kedelig ... Hvis min hukommelse er korrekt ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.