Slankeprodukt zinzino. Erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
8 svar
1 synes godt om
1. november 2015

Anonym trådstarter

Ja ved ik helt hva jeg ska mene om min kære mor, som helt sikkert mener det rigtig sødt. Hun ringede i dag, og fortalte at hun har købt en pulver slankekur til mig. Og som hun så pænt selv siger, så er det da noget hun gerne vil købe mere af til mig....

Nå men nu til mit endelige spørgsmål. 

Er der nogen der har erfaring med slankeproduktet Zinzino?

For og imod? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2015

Muffinmus

Er hvad der hedder "slankekur, slankende mm", glem det. Der er en vej frem, sund kost og motion.

Utallige midler er afprøvet og hvor nogle kan bære effektive i starten, så er slutningen ofte den samme.... Man tager på igen.

Du skal lave en livsstilsændring før det virker, og det handler om motivation! 

Ide til mad på en dag kan være:

Spis skyr med bær om morgenen.et par fiber kiks med fedtfattig ost, dvs måske 15 % til formiddag 

Frokost, en tallerken med f.eks tun,hytteost, tomat og agurk

Eftermiddag, lidt skåret frugt eller grønt  

Aften, kylling med stegt grøntsager

Drop det meste ris, pasta,  brød og kartofler. Kroppen kan godt arbejde med få kulhdrater,  men ikke alt det vi ofte får på blot en uge drop sovsen, og prøv i stedet en dressing til maden af skyr eller fromage frais?? 

Æg, fisk mm, er også kilder til god næring,så er skyr ikke en favorit, kan du sagtens spise andet ��Problemet med vægten er man får for meget energi. Det hjælper selvfølgelig hvis du drikker pulver, men hvis ikke du stopper efter kort tid, og laver mmadvanerne om, hjælper det intet i længden. Andet end at det giver jo-jo effekt hvilket kroppen ikke altid er lige begejstret for. 

Motion er en god måde at få gang i kroppen, men man skal ikke nødvendigvis tro man taber sig

Til gengæld er det super for krop, motivation og toning af selve kroppen der vil fremstå fastere.

Tro mig, jeg vil selv gerne tabe 10 kg. Men motivationen er lige pt væk grundet eksamen.

Men, jeg har skåret væsentligt ned for indtag af sukker,både kage, slik, kakao, te mm.

Jeg spiser brød/fiber 2-3 gange om ugen for at holde  maven i gang.

Stort set ingen pasta mere, ris måske 1 gang hver anden uge, det samme med kartofler. Der er en god forskel på min krop allerede.....

Jeg håber du finder det der dur for dig, men erfaringer viser at genvejen bliver en omvej i sidste ende.

Lige Zinzino er kendt som værende rigtigt farlige at handle med,manglende fortrydelsesret, manglende levering, inkasso trusler mm.

Anmeld Citér

1. november 2015

SandraXOXO

Wow  jeg ville blive stik tosset hvis min mor købte et slankemiddel til mig sådan helt ud af det blå. Har dog aldrig hørt om det du nævner. Men mon ikke det virker som alle de andre, som skal tages med sund kost, 2 lt vand hver dag og motion og garantere ca 3-4 kg vægttab pr måned. Hvilket man også ville opnå uden da det er motionen og den sunde kost der får gang i sagerne 

Anmeld Citér

1. november 2015

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Er hvad der hedder "slankekur, slankende mm", glem det. Der er en vej frem, sund kost og motion.

Utallige midler er afprøvet og hvor nogle kan bære effektive i starten, så er slutningen ofte den samme.... Man tager på igen.

Du skal lave en livsstilsændring før det virker, og det handler om motivation! 

Ide til mad på en dag kan være:

Spis skyr med bær om morgenen.et par fiber kiks med fedtfattig ost, dvs måske 15 % til formiddag 

Frokost, en tallerken med f.eks tun,hytteost, tomat og agurk

Eftermiddag, lidt skåret frugt eller grønt  

Aften, kylling med stegt grøntsager

Drop det meste ris, pasta,  brød og kartofler. Kroppen kan godt arbejde med få kulhdrater,  men ikke alt det vi ofte får på blot en uge drop sovsen, og prøv i stedet en dressing til maden af skyr eller fromage frais?? 

Æg, fisk mm, er også kilder til god næring,så er skyr ikke en favorit, kan du sagtens spise andet ��Problemet med vægten er man får for meget energi. Det hjælper selvfølgelig hvis du drikker pulver, men hvis ikke du stopper efter kort tid, og laver mmadvanerne om, hjælper det intet i længden. Andet end at det giver jo-jo effekt hvilket kroppen ikke altid er lige begejstret for. 

Motion er en god måde at få gang i kroppen, men man skal ikke nødvendigvis tro man taber sig

Til gengæld er det super for krop, motivation og toning af selve kroppen der vil fremstå fastere.

Tro mig, jeg vil selv gerne tabe 10 kg. Men motivationen er lige pt væk grundet eksamen.

Men, jeg har skåret væsentligt ned for indtag af sukker,både kage, slik, kakao, te mm.

Jeg spiser brød/fiber 2-3 gange om ugen for at holde  maven i gang.

Stort set ingen pasta mere, ris måske 1 gang hver anden uge, det samme med kartofler. Der er en god forskel på min krop allerede.....

Jeg håber du finder det der dur for dig, men erfaringer viser at genvejen bliver en omvej i sidste ende.

Lige Zinzino er kendt som værende rigtigt farlige at handle med,manglende fortrydelsesret, manglende levering, inkasso trusler mm.

Jeg tror på ingen måde på alt sådan nogen pulver kure osv, men nemlig mere på at ska man tabe sig, så er det nye madvaner, motion osv.

Det er ik fordi at jeg er KÆMPE stor, men ja vejer da for meget.

Mit problem ligger ik at jeg spiser for meget, men mere i at jeg spiser for lidt ( de fleste dage) også er der dage hvor jeg spiser normalt.

Feks så spiser jeg på de fleste dag 2 måltider, ok fornuftig sund mad. Som regl kun 1 potion osv.

I dag har jeg feks spist 2 skiver rugbrød, en grov bolle og en potion aftensmad, hvor jeg fik 1stk og 1 1/2 kartofler. Godt nok ingen grønt, men det var fordi jeg havede aftenvagt.

Min store synder er cola og pt må jeg ik træne pga flere diskusprolapser.

Tænker min mor bare vil være sød, men føler det lidt som et klas i fjæset... 

Anmeld Citér

1. november 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Wow  jeg ville blive stik tosset hvis min mor købte et slankemiddel til mig sådan helt ud af det blå. Har dog aldrig hørt om det du nævner. Men mon ikke det virker som alle de andre, som skal tages med sund kost, 2 lt vand hver dag og motion og garantere ca 3-4 kg vægttab pr måned. Hvilket man også ville opnå uden da det er motionen og den sunde kost der får gang i sagerne 

Syntes jeg tog det rigtig pænt faktisk. Men ja glad blev jeg ik. 

Min mor gør sådan nogen ting ind i mellem i god mening, og jeg syntes endelig bare for det meste at hun er lidt sød og sjov.

Jeg tænker nemlig heller ik at de der pulver kure er spor sunde, og endlig er for meget mad ik mit problem, men mere at jeg de fleste dage kun spiser 2 måltider. På en god dag når jeg op på 3.

Ku jeg trænge til at tabe mig? Jeg helt sikkert, men det er altså ik fordi jeg bare er kæmpe fed osv.

Min sødde mor er bare lidt tosset

Anmeld Citér

1. november 2015

namaha

Anonym skriver:

Ja ved ik helt hva jeg ska mene om min kære mor, som helt sikkert mener det rigtig sødt. Hun ringede i dag, og fortalte at hun har købt en pulver slankekur til mig. Og som hun så pænt selv siger, så er det da noget hun gerne vil købe mere af til mig....

Nå men nu til mit endelige spørgsmål. 

Er der nogen der har erfaring med slankeproduktet Zinzino?

For og imod? 

Min x har været på denne såkaldte kur.

nej det er ikke en kur, og tabe dig af den gør du ikke! 

Zinzino, er hvis du får det helt rigtigt at du får taget en blodprøve (fra fingeren) som bliver analyseret i Sverige eller Norge, kan ikke huske det præcist. Så tjekker de en helt masse tal som om du får nok fiskeolie og andre ting som er godt for kroppen.

så er du på det er zinzion i 3 måneder og for taget en ny blodprøve hvor det så viser om det er hjulpet eller ikke hjulpet, hvis det ikke har lover de pengene tilbage. 

Det er IKKE en slankekur fik min x udtrykkeligt at vide, det er kun til at få kroppen i balance og at tabe sig kræver meget mere end bare zinzion. 

Anmeld Citér

1. november 2015

namaha

namaha skriver:

Min x har været på denne såkaldte kur.

nej det er ikke en kur, og tabe dig af den gør du ikke! 

Zinzino, er hvis du får det helt rigtigt at du får taget en blodprøve (fra fingeren) som bliver analyseret i Sverige eller Norge, kan ikke huske det præcist. Så tjekker de en helt masse tal som om du får nok fiskeolie og andre ting som er godt for kroppen.

så er du på det er zinzion i 3 måneder og for taget en ny blodprøve hvor det så viser om det er hjulpet eller ikke hjulpet, hvis det ikke har lover de pengene tilbage. 

Det er IKKE en slankekur fik min x udtrykkeligt at vide, det er kun til at få kroppen i balance og at tabe sig kræver meget mere end bare zinzion. 

Du kan evt tjekke deres hjemme side, der står alt om det og at det er en olie (fiskeolie) osv 

Anmeld Citér

2. november 2015

MorDk

Hold da op jeg synes din mor er strid. Også selvom hun har købt det i "god mening" Men helt ærligt... så er det logik at det der skal til for at tabe sig er: Kostændringer, motion, motion og motion. 

Hold da fra det stads. 

Hvis du ønsker at tabe dig så gør det på den sunde måde!

Anmeld Citér

2. november 2015

Muffinmus

Anonym skriver:

Jeg tror på ingen måde på alt sådan nogen pulver kure osv, men nemlig mere på at ska man tabe sig, så er det nye madvaner, motion osv.

Det er ik fordi at jeg er KÆMPE stor, men ja vejer da for meget.

Mit problem ligger ik at jeg spiser for meget, men mere i at jeg spiser for lidt ( de fleste dage) også er der dage hvor jeg spiser normalt.

Feks så spiser jeg på de fleste dag 2 måltider, ok fornuftig sund mad. Som regl kun 1 potion osv.

I dag har jeg feks spist 2 skiver rugbrød, en grov bolle og en potion aftensmad, hvor jeg fik 1stk og 1 1/2 kartofler. Godt nok ingen grønt, men det var fordi jeg havede aftenvagt.

Min store synder er cola og pt må jeg ik træne pga flere diskusprolapser.

Tænker min mor bare vil være sød, men føler det lidt som et klas i fjæset... 

Ok.

Så, du er klar over dine madvaner ikke er helt optimale. Det egen god start. Og kigger du på det du så indtager,  er det primært kulhydrater, altså brød og kartofler du spiser.  Der er fejl nr to.Dem skal du skifte ud med grønt. Om det er tomat, agurk, broccoli eller stegte orientalske er lige meget, bare de ligger på din tallerken i stedet for risen, pastaen, brødet og kartoflerne.

Og ja, det er svært at skære dem væk, for vi elsker tilbehøret men de er medvirkende til at du, trods lidt mad, får energi ind du ikke brænder af men lagrer.

Jeg skal have ris og brød i ny og næ, men har vænnet mig til at det grønne fylder i stedet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.