Er hvad der hedder "slankekur, slankende mm", glem det. Der er en vej frem, sund kost og motion.
Utallige midler er afprøvet og hvor nogle kan bære effektive i starten, så er slutningen ofte den samme.... Man tager på igen.
Du skal lave en livsstilsændring før det virker, og det handler om motivation!
Ide til mad på en dag kan være:
Spis skyr med bær om morgenen.et par fiber kiks med fedtfattig ost, dvs måske 15 % til formiddag
Frokost, en tallerken med f.eks tun,hytteost, tomat og agurk
Eftermiddag, lidt skåret frugt eller grønt
Aften, kylling med stegt grøntsager
Drop det meste ris, pasta, brød og kartofler. Kroppen kan godt arbejde med få kulhdrater, men ikke alt det vi ofte får på blot en uge
drop sovsen, og prøv i stedet en dressing til maden af skyr eller fromage frais??
Æg, fisk mm, er også kilder til god næring,så er skyr ikke en favorit, kan du sagtens spise andet Problemet med vægten er man får for meget energi. Det hjælper selvfølgelig hvis du drikker pulver, men hvis ikke du stopper efter kort tid, og laver mmadvanerne om, hjælper det intet i længden. Andet end at det giver jo-jo effekt hvilket kroppen ikke altid er lige begejstret for.
Motion er en god måde at få gang i kroppen, men man skal ikke nødvendigvis tro man taber sig
Til gengæld er det super for krop, motivation og toning af selve kroppen der vil fremstå fastere.
Tro mig, jeg vil selv gerne tabe 10 kg. Men motivationen er lige pt væk grundet eksamen.
Men, jeg har skåret væsentligt ned for indtag af sukker,både kage, slik, kakao, te mm.
Jeg spiser brød/fiber 2-3 gange om ugen for at holde maven i gang.
Stort set ingen pasta mere, ris måske 1 gang hver anden uge, det samme med kartofler. Der er en god forskel på min krop allerede.....
Jeg håber du finder det der dur for dig, men erfaringer viser at genvejen bliver en omvej i sidste ende.
Lige Zinzino er kendt som værende rigtigt farlige at handle med,manglende fortrydelsesret, manglende levering, inkasso trusler mm.