Hvornår tæller man fra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
3 svar
2 synes godt om
1. november 2015

MomToBe-2017

hej

har lige et lille spørgsmål, min kæreste og jeg har vært igang med PB i et års tid nu, jeg er først begyndt med ægløsningstest for nogle måneder siden, jeg har en cyklus på omkring de 28 dage, og får positiv ægløsningstest på dag 15 efter første mens dag. Men da man jo ikke har ægløsning samme dag som positiv test men en til to dage efter, hvornår tæller man så fra, altså er det fra dagen hvor man har positiv test eller først et par dage efter.? 

Og kommer min ægløsning ikke lidt sent i forhold til normalt? Det er jo kun omkring en uge inden forventede menstruation?

håber nogle kan hjælpe mig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria

Nej, det lyder meget normalt, det er jo 12-13 dage (så ikke engang tæt på kun en uge ) før forventet menstruation. 

Jeg ville tælle fra dagen efter, men ved ikke om det er korrekt 

Anmeld Citér

2. november 2015

Johild

Hvis din test er positiv på dag 15 vil jeg også satse på ÆL er på dag 16 også er der jo 12 dage indtil mens..

og det er helt indenfor det man kalder normalt..

Anmeld Citér

2. november 2015

MomToBe-2017

Tusind tak for svar. 

Det er rart at vide - jeg havde enlig mest på fornemmelsen at det kommer på anden dagen efter positiv ægløsningstest, men tror mest af alt at det er fordi, at der plejer komme en del stikken og lidt krampe lignende smerter den dag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.