Væske - vægtøgning - fordeling ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

210 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. november 2015

Anonym trådstarter

Godaften håber i nyder denne dejlige søndag aften.. Jeg var ved lægen den 22 oktober hvor vægten sagde 96 kilo - og der virkede det ret realistisk st jeg ikke tog vildt meget på i min graviditet.. Men nu i dag siger den 100 kilo!! Kan godt se jeg her fået lidt væske i hænder og fødder, men ikke så vildt som mange andres er.. Men føler mine ben er ret spændte npr Keg bøjer dem - sådan de føles federe? Har normalt ret så tynde ben.. Kan væsken sidde sig der og i armene også? Synes +4 kilo på en uge virker ret voldsomt .. Er 35+0 i dag så kan da hurtigt nå at tage voldsomt på med denne fart .. Bær jeg snakke med min jordmoder ?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2015

Sasmor

Anonym skriver:

Godaften håber i nyder denne dejlige søndag aften.. Jeg var ved lægen den 22 oktober hvor vægten sagde 96 kilo - og der virkede det ret realistisk st jeg ikke tog vildt meget på i min graviditet.. Men nu i dag siger den 100 kilo!! Kan godt se jeg her fået lidt væske i hænder og fødder, men ikke så vildt som mange andres er.. Men føler mine ben er ret spændte npr Keg bøjer dem - sådan de føles federe? Har normalt ret så tynde ben.. Kan væsken sidde sig der og i armene også? Synes +4 kilo på en uge virker ret voldsomt .. Er 35+0 i dag så kan da hurtigt nå at tage voldsomt på med denne fart .. Bær jeg snakke med min jordmoder ?? 

Det er jo altid godt at spørge din Jordemoder hvis du er i tvivl. 

Er selv plaget meget af ødemer. Selv mit hoved er der vand. Suk. Det er træls og gør det svært at bevæge mig. 

Nogen dage er det ret okay, andre dage er det galt inden jeg overhovedet kommer ud af sengen. 

Håber det hjælper lidt. 

PS er i uge 36

Anmeld Citér

1. november 2015

Tøs85

Anonym skriver:

Jeg synes du skal snakke med din jordemoder.. Synes det er meget at tage på på en uge..

Også for at få svar på hvis det er væske hvorfor er det kommet så pludselig..

Anmeld Citér

1. november 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Det er altid en god idé at tage en snak med din jordemoder hvis du er i tvivl om noget. 

Væsken kan sætte sig stort set hvor som helst på kroppen...

Jeg tog (rundt regnet) ca 15 kg på i ren væske da jeg var gravid, så det var lidt ekstremt. Hvis jeg prikkede på mit skinneben blev fordybningen der et stykke tid efter jeg havde flyttet fingeren

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.