Fjernelse af tattoo erfaringer søgers.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.335 visninger
8 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. november 2015

Anonym trådstarter

Hej piger,

Jeg har fået lavet en tattoo for en uge siden og jeg kan slet ikke vænne mig til den. Er der nogen der har stået i samme situation og kan fortælle mig, om det blot handler om at man med tiden vænner sig til den?

Min tattoo kan nemt skjules med tøj og den kan f.eks ikke ses når jeg skriver på computer, da den er gemt af vinklen.

På det bredeste punkt er den 1 cm, og ca 9 cm lang, så den er ikke voldsomt stor.

Er der nogen der har prøvet at få fjerne en tattoo?

Hvis ja, over hvor lang tid tog det at fjerne det, gjorde det ondt og hvad måtte i betale?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2015

2babygirls

Anonym skriver:

Hej piger,

Jeg har fået lavet en tattoo for en uge siden og jeg kan slet ikke vænne mig til den. Er der nogen der har stået i samme situation og kan fortælle mig, om det blot handler om at man med tiden vænner sig til den?

Min tattoo kan nemt skjules med tøj og den kan f.eks ikke ses når jeg skriver på computer, da den er gemt af vinklen.

På det bredeste punkt er den 1 cm, og ca 9 cm lang, så den er ikke voldsomt stor.

Hvis ja, over hvor lang tid tog det at fjerne det, gjorde det ondt og hvad måtte i betale?

Jeg fik lavet en ny ovenpå en jeg ikke var tilfreds med.

Men se lign afsnittet med fjernelse af tatovering med operation X inden du kaster dig ud i en masse

Anmeld Citér

1. november 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Jeg fik fjernet en tatovering for henad 10 år siden, men tænker der måske er kommet bedre mere effektive måder st gøre det på siden da.

Men ihvertfald var det (dengang) 100 gange mere smertefuldt end tatoveringen, det tog 6-8 behandlinger med laser og var monster dyrt. Tatoveringen havde kostet 100kr og at få den fjernet løb vist op i mere end 1500, og jeg stoppede endda før tid, så jeg har stadig lidt farverester derinde.

Vil sige: lær at leve med den 

Anmeld Citér

1. november 2015

MediaAnarchy

De tatoveringer, jeg har, er blevet en del af mig. Jeg har et par stykker, som jeg måske ikke ville have fået i dag, men jeg tænker ikke en gang over dem. Det er bare blevet en del af resten af min hud. Prøv at give det lidt tid, og ellers er der masser af muligheder for fjernelse - i sær fordi den kun er sort. Du kan finde masser af eksempler på google - de er blandt andet begyndt at eksperimentere med noget creme.

Anmeld Citér

1. november 2015

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Hej piger,

Jeg er i gang med at få fjernet en. 

Det gør ondt - men ikke noget man ikke overlever. Jeg har givet 6000 for at få min væk - har lige fået min 10 behandling og der er snart gået 2 år 

Anmeld Citér

1. november 2015

Muffinmus

Overvej om den kan laves super fed med lidt tilføjelser.  Få evt en tatovør til at tegne med tush først på armen. Altid en god ide

Anmeld Citér

1. november 2015

fresia

Profilbillede for fresia

Jeg er igang med at få fjernet en på hånden. Det gør sindssygt ondt. 

Jeg var heldig at få det til en god pris, så giver 250 pr gang, skal regne med ca 8 gange (har fået 4 indtil videre), men prisen varierer rigtig meget, jeg skulle rigtigt have givet 800 pr gang for min. 

Anmeld Citér

1. november 2015

Anonym

1. november 2015

Anonym trådstarter

Giver den lige en chance, for at se om det bare er tilvænning der skal til. Mange tak for svar piger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.