Hjælp! er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Gravid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

545 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. november 2015

Anonym trådstarter

har lige taget denne test. stregen kom efter 3 min. Har officielt testdag i morgen. Har været på hoemonbehandling med ovirelle og pergotime. 

Er helt oppe at køre! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2015

Chellie

Anonym skriver:

har lige taget denne test. stregen kom efter 3 min. Har officielt testdag i morgen. Har været på hoemonbehandling med ovirelle og pergotime. 

Er helt oppe at køre! 

Hvis du har testdag i morgen, tror jeg godt, du kan juble lige så forsigtigt. Tillykke! 

Anmeld Citér

1. november 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Hvis du har testdag i morgen, tror jeg godt, du kan juble lige så forsigtigt. Tillykke! 

Årh tusind tak; håber du har ret  

oplevede en gul i juli og fik fjernet min ene æggeleder så er jo næsten panisk angst den her gang. Og har ingen symptomer? Eller har haft helt vildt meget mavesyre (ved ikke hvordan kvalme føles som) og ømme bryster men sådan er det også når jeg får mens jo. Og sidst jeg blev gravid havde jeg mens kramper ej undakyld!!! Er bare i vildrede. 

Anmeld Citér

1. november 2015

Chellie

Anonym skriver:

Årh tusind tak; håber du har ret  

oplevede en gul i juli og fik fjernet min ene æggeleder så er jo næsten panisk angst den her gang. Og har ingen symptomer? Eller har haft helt vildt meget mavesyre (ved ikke hvordan kvalme føles som) og ømme bryster men sådan er det også når jeg får mens jo. Og sidst jeg blev gravid havde jeg mens kramper ej undakyld!!! Er bare i vildrede. 

Jeg havde også masser af mens-smerter efter behandling, de startede en lille uge før testdag., og fortsatte et godt stykke tid. Jeg er 21+5 idag. Jeg hepper så meget på, at din spire bliver siddende denne gang! 

Anmeld Citér

1. november 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Jeg havde også masser af mens-smerter efter behandling, de startede en lille uge før testdag., og fortsatte et godt stykke tid. Jeg er 21+5 idag. Jeg hepper så meget på, at din spire bliver siddende denne gang! 

Men heg har ingen mens smerter haft?  

tuisnd tak 

Anmeld Citér

1. november 2015

Chellie

Anonym skriver:

Men heg har ingen mens smerter haft?  

tuisnd tak 

Det behøver du jo heller ikke  Du har positiv test, og bløder ikke! Så, ieg holder stadig fast i, at et forsigtigt tillykke er på sin plads  Nu skal den bare blive siddende!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.