Den der reklame for Amagerbanken....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. september 2009

Mie A

Er jeg den eneste der synes at den er skide irriterende?? Jeg får hele tiden kørt musen hen over og så kommer der nogle ret så belastende lyde.
Argh jeg bliver sgu let irriteret .....!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2009

dorthemus

Mie A skriver:

Er jeg den eneste der synes at den er skide irriterende?? Jeg får hele tiden kørt musen hen over og så kommer der nogle ret så belastende lyde.

Nej jeg rammer den også hele tiden, og bliver distraheret af lyden...hmm
Og jeg får slet ikke lyst til at se hvad reklamen handler om...

Anmeld

19. september 2009

mariamiss6

jeg kører nu tit uden lyd, men hvad for en reklame er det i tænker på....

de er en på en anden side også, af den slags, som også irriterer mig helt vildt, fordi den der er i toppen, så man rammer den hver eneste gang man skal skifte side.... Møg irriterende

Anmeld

19. september 2009

dorthemus

mariamiss6 skriver:

jeg kører nu tit uden lyd, men hvad for en reklame er det i tænker på....

de er en på en anden side også, af den slags, som også irriterer mig helt vildt, fordi den der er i toppen, så man rammer den hver eneste gang man skal skifte side.... Møg irriterende

Lige præcis

Anmeld

19. september 2009

Dansker i England

Mie A skriver:

Jeg tager faktisk altid lyden af, når jeg er på baby.dk, da jeg hader at høre på alle reklamerne, som man hele tiden kommer til at ramme med musen.

Anmeld

19. september 2009

mariamiss6

hmmm, jeg har egentlig aldrig tænkt over det.... jeg sidder jo i stuen med min puter, så derfor er der aldrig lyd på, for så forstyrrer jeg jo mandens tv hehe....

Men altså det gode ved reklamerne er jo, at så ved vi der tikker penge ind på baby.dk kontoen, så siden kan bestå.... og det er jo super vigtigt.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.