Hjertelyd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
4 svar
5 synes godt om
31. oktober 2015

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig

Ville hører om der er nogen herinde der ved hvordan man kan hører babys hjertelyd. Har prøvet at hente både mybabybeat og babyscope til min Iphone, men sys bare der er enorm meget støj på, og kan slet ikke finde ud af det. Nogen der har nogle gode råd til hvordan vi får den at hører udover hos jordemoderen og til scanning, og ikke skal betale flere 1000 kroner for det???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2015

elskeratværemor

Har du overvejet en angelsound? Den fungerede super godt for mig allerede fra uge 8 tror jeg, de koster vidst imellem 3-400 men kender en del der os har gode erfaringer med den

Anmeld Citér

31. oktober 2015

Rockertand

181084 skriver:

Ville hører om der er nogen herinde der ved hvordan man kan hører babys hjertelyd. Har prøvet at hente både mybabybeat og babyscope til min Iphone, men sys bare der er enorm meget støj på, og kan slet ikke finde ud af det. Nogen der har nogle gode råd til hvordan vi får den at hører udover hos jordemoderen og til scanning, og ikke skal betale flere 1000 kroner for det???

Har du forholdt dig skeptisk til, hvordan en app skulle kunne fungere som doppler? 

Anmeld Citér

31. oktober 2015

Os&lilledig

181084 skriver:

Vi har denne. 325 kr. Vi har NYDT at bruge den...!!! Men husk de først virker optimalt fra omkring 15+..  

http://testdig.dk/hjertelydsmonitor-36/baby-sound-doppler-76.html?gclid=CNCn-oTX7cgCFUUNcwodgWIBSA

Anmeld Citér

1. november 2015

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig
Rockertand skriver:

Har du forholdt dig skeptisk til, hvordan en app skulle kunne fungere som doppler? 

Nej, men blev da nød til at prøve dem. ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.