Er det normalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
3 svar
1 synes godt om
31. oktober 2015

Comfritten

Hej alle herinde.

var så glad den 23. Oktober da jeg testede positiv med en graviditet  er første gangs gravid og ville hører om der er nogen som kan fortælle mig om dette er normalt. 

Jeg har af og til menstrautionslignende smerter og brunt samt meget svagt lysserødt udflåd bør jeg være bekymret for om den overhovedet sidder fast??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2015

Heidi.R.

Comfritten skriver:

Hej alle herinde.

var så glad den 23. Oktober da jeg testede positiv med en graviditet  er første gangs gravid og ville hører om der er nogen som kan fortælle mig om dette er normalt. 

Jeg har af og til menstrautionslignende smerter og brunt samt meget svagt lysserødt udflåd bør jeg være bekymret for om den overhovedet sidder fast??

Altså jeg tænker der er jo nogen der har sin periode/mens imens de er gravide, men hvis det var mig ville jeg bare kontakte lægen om råd eller jordmoder... 

Held og lykke 

Anmeld Citér

1. november 2015

Comfritten

Heidi.R. skriver:

Altså jeg tænker der er jo nogen der har sin periode/mens imens de er gravide, men hvis det var mig ville jeg bare kontakte lægen om råd eller jordmoder... 

Held og lykke 

Ja det er rigtigt nok har godt læst det kan ske men igen ville også bare hører herinde har en scanning den 11 november hos vores læge på fertilitetsklinikken 

Anmeld Citér

1. november 2015

anjo01

Comfritten skriver:

Ja det er rigtigt nok har godt læst det kan ske men igen ville også bare hører herinde har en scanning den 11 november hos vores læge på fertilitetsklinikken 

Det lyder helt normalt. Hvis du har været i fertilitetsbehandling har Du jo altid den mulighed at kontakte klinikken - det har jeg selv gjort et par gange  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.