Hvornår mærkede i liv første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
6 svar
1 synes godt om
31. oktober 2015

Mortil2drenge<3

Hej alle sammen 

jeg er 1 gangs gravid og er i dag 18+2 

har ikke mærkede liv endnu Tror jeg  hvornår mærkede i liv førstegang ? Jeg har også en lidt høj bmi, kan det have betydning ...

synes nogen gange når jeg ligger ned mærker. Jeg et meget lille puf i den ene side af maven kun men har ikke en anelse om det kan være ham, de er slet ikke regelmæssige 

hvir er det egentlig hårdt at være gravid med alle de bekymringer man Hele tiden har 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2015

Johild

Første gang jeg mærkede liv hvor jeg var sikker var jeg 19+1.. Det startede med små puf ligesom hvis der var en der meget forsigtigt prikkede på huden..

men min moderkage lå ud mod maven og det gør at det kan være svære at mærke liv..

så jeg var på FG mange gange under min graviditet da der ofte gik 2-3 dage imellem jeg mærkede liv og desværre indimellem blev meget bekymret...

Anmeld Citér

31. oktober 2015

Mortil2drenge<3

Johild skriver:

Første gang jeg mærkede liv hvor jeg var sikker var jeg 19+1.. Det startede med små puf ligesom hvis der var en der meget forsigtigt prikkede på huden..

men min moderkage lå ud mod maven og det gør at det kan være svære at mærke liv..

så jeg var på FG mange gange under min graviditet da der ofte gik 2-3 dage imellem jeg mærkede liv og desværre indimellem blev meget bekymret...

Ved ikke hvordan min moderkage ligger 

Anmeld Citér

31. oktober 2015

Leneur

Jeg var 24+1, for at være helt nøjagtig men til gengæld så kunne alle se når hun rumsterede rundt derinde.

Jeg havde også mine bekymringer netop fordi man kunne læse sig til herinde at rigtig mange kunne mærke liv i uge 17-18 stykker. Min læge sagde så at det var rimeligt normalt først at mærke liv i uge 20'erne. Hun gjorde så mine bekymringer mindre lige at lytte på maven og det er jo altid dejligt at høre det lille hjerte slå...  

Nu er hun så 6 år og stadig lige så livlig, selvom hun kom sent igang med hendes krumspring. 

Anmeld Citér

31. oktober 2015

Johild

Molly90 skriver:

Ved ikke hvordan min moderkage ligger 

Du kan spørge når du er til skanning... 

Anmeld Citér

1. november 2015

Chellie

Jeg var tidligt ude, selvom jeg er overvægtig; omtrent 16+3, jeg kan ikke helt huske den præcise dato. Jeg er 21+5 nu, og har mærket liv hver dag i flere uger.

Anmeld Citér

1. november 2015

Bebsen

I uge 19+ et eller andet. Lige efter scanningen i uge 20 kunne jeg sådan rigtigt mærke ham, før det var det små puf, nu begyndte han at sparke igennem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.