Godmorgen!
Min mand, jeg og vores to drenge bor til leje i en privat ejendom med 4 lejligheder. Vores underboer er et ældre ægtepar med en søn på 19/20 år. Parret er meget sjældent hjemme hvorimod sønnen altid et hjemne og altid har venner på besøg og overnatning i weekenderne. Men de høre simpelthen altid højt techno musik hver aften og nat i weekenden, også søndag til mandag.
Jeg har derfor tænkt på at skrive til moren, da de ikke har hjulpet at min mand var nede og banke på. Har forsøgt at formulere en SMS og har simpelthen brug for andre øjne til at se om det er okay:
Godmorgen x. Jeg har fået dit nummer af vores udlejer, da jeg gerne har villet snakke med dig om din søns musikvaner. Jeg har bare ikke lige haft tiden de få gange jeg er stødt ind i dig. Jeg vil helst ikke være en besværlig overbo, men jeg er blevet lidt ærgelig over at der hver aften i hver weekend de sidste par måneder er højt musik i sådan lydstyrke at vi tydeligt kan høre techno musik. I nat indtil kl 2. Min mand var nede og banke på søndag for et par uger siden men igen i weekenden er der højt musik. Selvfølgelig skal din søn og hans venner have lov til at høre musik, men efter kl 22 er der regler om at det skal ned på et niveau hvor det ikke er til gene for naboerne, medmindre han holder fest. Men det kan jo ikke passe at det er hver aften i alle weekender. Jeg er ked af at måtte skrive til dig, men tænker det er den bedste vej at gå så du muligvis kan tage en snak med din søn. Jeg er ærgerlig over at vi ikke kan sidde og nyde en stille aften i weekenden og at mine drenge bliver vækket ud på aftenen/natten af musikken. Rigtig god weekend til dig. Mvh jeres overbo.
Er det for meget?
Anmeld
Citér