Adventsgaver til pige 6 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. oktober 2015

Leneur

Ja mangler lidt inspiration til min datter på omkring 200-250 kr stykket. Har en hjemme som hun bliver rigtig glad for. Jeg håber selvfølgelig at Frost filmen nr 2 kommer i biografen, for det er helt sikkert også en god gave til hende men kan ikke finde noget om hvornår den kommer i bio. Ellers har hun jo alt det kære pigebarn. Masser af legetøj, masser af tøj, udstyret til vinter er også hjemme, så det er fileme svært synes jeg. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2015

ModerNatur

Leneur skriver:

Ja mangler lidt inspiration til min datter på omkring 200-250 kr stykket. Har en hjemme som hun bliver rigtig glad for. Jeg håber selvfølgelig at Frost filmen nr 2 kommer i biografen, for det er helt sikkert også en god gave til hende men kan ikke finde noget om hvornår den kommer i bio. Ellers har hun jo alt det kære pigebarn. Masser af legetøj, masser af tøj, udstyret til vinter er også hjemme, så det er fileme svært synes jeg. 

Vores skønne pige på 4 1/2 får 1. Advent sit eget bagesæt. (Det er fast tradition at vi bager hver år sammen i hele min side af familien) 

sættet består af udstikkere, dejskraber, målebæger mm. Og er selvfølgelig lyderødt 

Anmeld Citér

30. oktober 2015

Leneur

ModerNatur skriver:

Vores skønne pige på 4 1/2 får 1. Advent sit eget bagesæt. (Det er fast tradition at vi bager hver år sammen i hele min side af familien) 

sættet består af udstikkere, dejskraber, målebæger mm. Og er selvfølgelig lyderødt 

Rigtig god ide, hun ønsker sig også en ny kagerulle og det havde jeg da helt glemt. Hun vil elske at vi skal bage småkager. Tusind tak for det... 

Anmeld Citér

31. oktober 2015

serinasmor

Leneur skriver:

En tur i biografen er en super idé ... Men du skal ikke satse på at der kommer Frost 2 i år  - har lige tjekket og det ser ikke sådan ud - den har ikke engang en officiel premiere dato i USA ... 

Så se på de andre børnefilm der kører om der er noget imellem der kunne bruges  

Og hvad med måske hendes egen saks - og papir til juleklip  ... Lær hende at flette hjerter - eller evt stjerner hvis hun er meget fingerfærdig ...

En tur i den gamle by for at se deres juleudstilling ...

Udstyr til at i kan lave fine dekorationer med og uden lys ...

Noget af det min datter synes er virkelig fedt er når vi er "ude at spise "  så måske en frokost på Sørens eller café K  - eller varm kakao og kage et andet sted 

Anmeld Citér

31. oktober 2015

Leneur

serinasmor skriver:

En tur i biografen er en super idé ... Men du skal ikke satse på at der kommer Frost 2 i år  - har lige tjekket og det ser ikke sådan ud - den har ikke engang en officiel premiere dato i USA ... 

Så se på de andre børnefilm der kører om der er noget imellem der kunne bruges  

Og hvad med måske hendes egen saks - og papir til juleklip  ... Lær hende at flette hjerter - eller evt stjerner hvis hun er meget fingerfærdig ...

En tur i den gamle by for at se deres juleudstilling ...

Udstyr til at i kan lave fine dekorationer med og uden lys ...

Noget af det min datter synes er virkelig fedt er når vi er "ude at spise "  så måske en frokost på Sørens eller café K  - eller varm kakao og kage et andet sted 

Ja må lige få tjekket børnefilmene ud. 

Uhh ja hun elsker at komme på restaurant og føre sig frem som en lille verdensdame, så det må hun også hellere få og så er vi sørme oppe på 4 adventsgaver og så kommer nissen Anton også forbi og laver lidt sjov og lægger lidt hygge hist og pist... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.