Hejsa jeg er gået hen og blevet gravid men er enormt meget bange for kommunen vil komme efter mig...
Det er sådan at for 2 år siden var jeg ude i et misbrug med hårde stoffer, jeg er på kontanthjælp lige pt og har været det i noget tid, den 10 august startede jeg på vuc men blev nød til at droppe ud igen pga nogle misforståelser på skolen (jeg har adhd) - det skal dog lige siges at min kæreste har en god indtjening, min familie er rimelig fleksibel inkl hans familie, jeg er dog ikke inde i det miljø længere!!! Og kommer det heller ikke!
Har jeg grund til at være bange?
Lindas svar
Kære Cille96
Desværre er der pt. ingen på baby.dk der er uddannet til at svare kvalificeret på dette spørgsmål. Vi arbejder på sagen. Men som sædvanligt vil jeg opfordre alle læsere, der kender til dette, at skrive her.
Jeg håber det allerbedste for dig og din lille familie - du er velkommen til at kontakte mig igen senere
Venlig hilsen Linda Stæhr
Familierådgiver ved Trivsel i familien.dk
Linda Stæhr tilbyder foredrag og rådgivning af småbørnsforældre. Omdrejningspunktet er at give konkrete her-og-nu løsninger til hverdagen, og give forældrene styrke til at imødegå fremtidige udfordringer i familien med kærlighed, handleparathed og stor autoritet.
Se Lindas hjemmeside: Trivselifamilien.dk
Anmeld
Citér