Hej
min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide i denne måned og jeg har hver dag siden dag 10 testet med ægløsningsstrips hver morgen. Jeg har ikke fået en eneste positiv test, men har dog kunne mærke den lille ømhed ved ægløsning, og jeg har "bestået" udflådstesten og følte på alle måder jeg havde ægløsning, dog ingen positiv test :/ jeg ønsker en baby rigtig meget, og vi har aftalt vi prøver i to måneder, og ellers venter vi i er år. Jeg frygter helt vildt jeg skal vente i et år! Kan jeg stresse mig selv ufrugtbar? Eller kan det være jeg har haft ægløsning, men at testen bare ikke har fanget det?
Jeg har sådan lidt hiv og Niv i min højre side og mit underliv murret helt vildt. Jeg har ikke andre tegn på graviditet andet end humørsvingninger, men det kan jo også være pga det stress jeg føler og den frygt jeg har for at skulle vente så længe. Jeg er generelt meget sund, har altid spist efter kiss-kost principperne uden at være for fanatisk. Dog kunne jeg godt dyrke en del mere motion, men jeg går mange ture.
Kan jeg være gravid? Hvor meget kan jeg turde håbe på?
Lisbeths svar
Hej !
Forstår godt du håber. Du har haft symptomer på ægløsning, alligevel var testen negativ.En test kan viste fejlagtigt resultat, deter set .
Det du beskriver tyder på ægløsning.
Om du er gravid kan kun tiden vise.
Når ønsket og presset er stort er psyken i stand til næsten at give graviditetssymptomer.
Når du er sund og rask, mon så ikke du bliver gravid på almindelig vis. slap af og hav tillid til det lykkes.
Når I skal vente 1 år efter de 2 måneder, er det fordi I vil have en bestemt måned?
Held opg lykke med projektet.
Varme Hilsner
Lisbeth Jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk
Anmeld
Citér