Vi har været aktive idag....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. september 2009

mariamiss6

Og ja, jeg skrev VI, for kenneth hat nemlig også været ydertst aktiv idag.

Jeg har ordnet køkkenet, vasket og lagt lidt tøj sammen, daglige tjanser, men det er rart når det er ordnet.
Ud over det sædvanlige, har jeg også fået ryddet op i vores lille rode-rum her ved siden af stuen. Det var slet ikke til at komme over dørterskelen der ind til, så det trængte virkelig til en hård hånd. Og nu er der ordnet derude, og de ting der ikke hørte til herinde, er røget ned i skuret.

Kenneth har selv taget initiativ idag, til at få ryddet op i hans eget rod oppe på reposen. Helt uden min hjælp og indblanding, har han så fået ryddet op, rykket rundt, og støvuget. Så nu er der bedre plads, rent, og ryddeligt. Og det er skide flot! Der er super meget mere luft deroppe, og man har bare lyst til at sidde deroppe hele tiden.

Så det er bare skønt.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2009

skoust

kan du ikke komme med noget af det der energi.. jeg er virkelig tappet for energi lige i øjeblikket og føler mig små syg.Så det er Rasmus der må lave det hele her hjemme på trods af han er på arbejde hver dag. og lige pt har vi super travlt med at gøre rent her i huset fordi der er en der skal komme og vuderer huset her på mandag og vi har ikke fået ryddet sådan ordenligt op og gjort rent endnu.. hjælp...

men flot i har ordnet alt det.. det hele bliver bare mere dejlig når man får det gjot.

knus bettina

Anmeld

19. september 2009

mariamiss6

skoust skriver:

kan du ikke komme med noget af det der energi.. jeg er virkelig tappet for energi lige i øjeblikket og føler mig små syg.Så det er Rasmus der må lave det hele her hjemme på trods af han er på arbejde hver dag. og lige pt har vi super travlt med at gøre rent her i huset fordi der er en der skal komme og vuderer huset her på mandag og vi har ikke fået ryddet sådan ordenligt op og gjort rent endnu.. hjælp...

men flot i har ordnet alt det.. det hele bliver bare mere dejlig når man får det gjot.

knus bettina

Jeg har det præcis som dig.... derfor er det også en meget stor ting at det vi ordnede idag er ordnet. For det har varet over 6 måneder at få kenneth igang oven på... og også et par måneder for mig selv her nede....

Der er desværre ikke noget at gøre, sådan lige umiddelbart, andet end bare at starte et sted.....

Jeg starter altid i køkkenet, fordi halvdelen af vores rod derude jo kan smides ned i opvaskeren, og så er man allerede langt..... Så spreder jeg mig stille og roligt ud over resten af hjemmet... Og lige pludselig er jeg færdig.... Så kan du altid bede manden tage hul på noget af det du ikke kan overskue selv, og når han er nået et stykke, så kan du også selv finde hoved og hale i det, og deltage lidt bedre.....

Sådan er det i hvert fald her hjemme.....

Anmeld

20. september 2009

skoust

1000 tak for din hjælp.. det var et rigtig godt råd.. jeg skal nok skrive senere om hvordan det er gået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.