Hvilken ipad/tablet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
13 svar
6 synes godt om
29. oktober 2015

MyLove E

Vi er kommet der til at nu er det hvis tid til en ipad/tablet. 

Vi vil købe en som en fælles gave fra julemanden. Det skal være VORES og ikke Elias'. 

Den skal bruges til Ramasjang appen, Thomas tog osv. .. Og så skal vi kunne bruge den til goggle mail og lignende. Den behøver ikke tage Sim kort bare wifi. 

Hvad vil I anbefale? Er det bedst med ipad/ Samsung tablet?  Eller kan vi godt tage de billiger Asus og lignende.  Vi har en denver til 275kr. Og ja man får hvad man betaler. Men gælder det også når vi er oppe i 1000kr ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2015

Bshizzle

MyLove E skriver:

Vi er kommet der til at nu er det hvis tid til en ipad/tablet. 

Vi vil købe en som en fælles gave fra julemanden. Det skal være VORES og ikke Elias'. 

Den skal bruges til Ramasjang appen, Thomas tog osv. .. Og så skal vi kunne bruge den til goggle mail og lignende. Den behøver ikke tage Sim kort bare wifi. 

Hvad vil I anbefale? Er det bedst med ipad/ Samsung tablet?  Eller kan vi godt tage de billiger Asus og lignende.  Vi har en denver til 275kr. Og ja man får hvad man betaler. Men gælder det også når vi er oppe i 1000kr ?

Her hjemme har vi en Appel IPad air som vi er super tilfreds med!! 

Den blir brugt flittigt af os alle sammen og ungerne elsker at spille på den samt se film på Youtube 

Min kæreste og Jeg har osse to ældre Tablet som faktisk aldrig blir brugt.

Den store dreng har osse 2 Tablet, men de blir osse brugt flittigt  (Den ene er en Denver). - Han har en med hjem til hans Far og en anden hos hans Bedstemor. 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Mor1986

Jeg har en iPad mini og det samme har vores datter. Mener vi gav 1600 kr for hendes. Jeg synes den er alle penge e værd. Og vi ville have en som hun kunne bruge lang tid men også en hvor man kunne hente flest apps til. Og det oplever jeg bare det er iPads.

Anmeld Citér

29. oktober 2015

MorTilN

Her hjemme køber vi en ipad med børne/slag cover til når tid er, da jeg synes de har de bedste, fleste og er først på market med nye apps 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Mettefpigen

Vi har en Samsung tablet og den er vi super glad for ☺

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Vi har ipad vi er rigtigt glade for den

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Spirrevip

Herhjemme har vi en Samsung. Den er helt fantastisk i forhold den Ipad vi havde før! Ville hellere købe en billig Samsung end Ipad. Små børn har også brugt vores flittigt. 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

MyLove E

Spirrevip skriver:

Herhjemme har vi en Samsung. Den er helt fantastisk i forhold den Ipad vi havde før! Ville hellere købe en billig Samsung end Ipad. Små børn har også brugt vores flittigt. 

Jeg synes ikke at der er stor forskel prismæssigt på Samsung og Ipad. Jeg har Samsung telefon.. 

Synes bare det er svært..

Anmeld Citér

29. oktober 2015

MyLove E

Mor1986 skriver:

Jeg har en iPad mini og det samme har vores datter. Mener vi gav 1600 kr for hendes. Jeg synes den er alle penge e værd. Og vi ville have en som hun kunne bruge lang tid men også en hvor man kunne hente flest apps til. Og det oplever jeg bare det er iPads.

Er bange for at mini er for lille?

Anmeld Citér

29. oktober 2015

MyLove E

Bshizzle skriver:

Her hjemme har vi en Appel IPad air som vi er super tilfreds med!! 

Den blir brugt flittigt af os alle sammen og ungerne elsker at spille på den samt se film på Youtube 

Min kæreste og Jeg har osse to ældre Tablet som faktisk aldrig blir brugt.

Den store dreng har osse 2 Tablet, men de blir osse brugt flittigt  (Den ene er en Denver). - Han har en med hjem til hans Far og en anden hos hans Bedstemor. 

Synes i den fra denver er god? Vores er noget værre l.o.r.t

Hvad mærker er de andre tablet i har, og hvad er din holdning til dem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.