Kraftige mavesmerter op til fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

275 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. oktober 2015

Anonym trådstarter

jeg er i dag i uge 38+3. Jeg har de sidste to uger døjet med ekstrem kraftige mavesmerter der trækker om i lænden og ned i mit bækken. Det føles mest af alt som om jeg skal tisse, lave afføring og kaste op på en og samme tid. Nogle gange varer smerterne et par timer, andre gange er de der hele natten eller hele dagen. Jeg er efterhånden godt udkørt pga. disse diffuse smerter. Jeg har en gang prøvet at ringe på fødegangen, fordi jeg simpelthen ikke kunne holde det ud længere, svaret var "ja sådan er det at være tredje gangs gravid". Suk. 

Jeg overvejer lidt at kontakte lægen, men mon ikke han har samme svar? 

Når smerterne er der kan jeg ingenting! Hvilket gør det ret svært at planlægge eller foretage sig noget som helst for den sags skyld. Jeg har haft det jeg tror var tegnblødning tre gange i sidste uge. Tirsdag, torsdag og lørdag. Men altså ikke skyggen af en fødsel. 

Andre der kender mavesmerterne op til fødsel?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2015

LOL

Anonym skriver:

jeg er i dag i uge 38+3. Jeg har de sidste to uger døjet med ekstrem kraftige mavesmerter der trækker om i lænden og ned i mit bækken. Det føles mest af alt som om jeg skal tisse, lave afføring og kaste op på en og samme tid. Nogle gange varer smerterne et par timer, andre gange er de der hele natten eller hele dagen. Jeg er efterhånden godt udkørt pga. disse diffuse smerter. Jeg har en gang prøvet at ringe på fødegangen, fordi jeg simpelthen ikke kunne holde det ud længere, svaret var "ja sådan er det at være tredje gangs gravid". Suk. 

Jeg overvejer lidt at kontakte lægen, men mon ikke han har samme svar? 

Når smerterne er der kan jeg ingenting! Hvilket gør det ret svært at planlægge eller foretage sig noget som helst for den sags skyld. Jeg har haft det jeg tror var tegnblødning tre gange i sidste uge. Tirsdag, torsdag og lørdag. Men altså ikke skyggen af en fødsel. 

Andre der kender mavesmerterne op til fødsel?

Nu har jeg kun en fødsel at sammenligne med, men jeg vil da helt sikkert mene fødegangen skal tjekke dig sådan som du har det. Var jeg dig ville jeg ringe og forlange det! Det dur jo ikke det tager så hårdt på dig, du skal også ha kræfter til fødslen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.