Bshizzle skriver:
Må jeg spørge dig hvordan du søger om at hjælpe? 
Og var det alt fra tøj, ting til børn, julekurve mm?
Jeg indrømmer gerne at jeg sidste år måtte søge om Julehjælp, da vi stod til at blive smidt ud af vores bolig da vi ingen penge havde (måtte dagligt sælge ud af ting).
Men i år ser det anderledes ud, og vi ønsker derfor at hjælpe der hvor vi kan samt glæde de familier der mangler.
- Vi går meget op i julen her hjemme, så denne måned fortjener alle at føle det er Jul. 
Mig og 2 veninde har gennem de sidste 3 år, givet julehjælps kasser gennem julehjælpen.dk.
Vi laver 2 kasser med julekalender til børnene, en julestrømpe med lidt forskelligt i, så ungerne ka få lidt i strømpen i løbet af dec.
Grødris, kirsebærsovs, bage ingridienser, glaskartofler, pasta, ris, dåse tomater, mandler, nuga, chokolade, marcipan, rødkål, taffel chips, kanel, kageblandinger, frugstænger, musliebar, og hva vi ellers lige falder over.
Sidste år spurte vi nogle butikker om de ville være med til at gi de 2 familier, hvilket vi har gjort/gør igen i år.
I år har vi feks fået et sæt tøj til de 4 børn, der er i de 2 familier gennem forskellige kontakter, som gerne vil støtte lokalt. De bliver self også skrevet på kortet som donore, hvilket gir dem lidt "gratis" reklame. Vh stine