Anonym skriver:
Jeg er så ked af det og jeg er så fruststreret. Min søn på 5 år er sensitiv og han har det med at lukke sig lidt inde i sig selv engang imellem hvor han ikke vil svare på tiltale osv. Han bliver hurtig vred og agressiv hvis ikke tingene går efter hans hovede. Igår gav han mig et knytnæveslag lige i hovede fordi der var noget han ikke måtte. Jeg er så ked af det og føler mig bare som en fiasko. Men både far og jeg gør det godt siger børnehaven og mine forældre. Men vi er ikke perfekte. Hvem er det. Andre med samme problemer? Er jeres børn og så udadreagerende? Og hvad gør I? Hjælp! 

Jeg har en sensitiv / signalstærk dreng som også er udadreagerende . Det er meget hårdt til tider. Han slår ikke mig men der imod sin far. Og igår havde en dreng holdt døren da han var på toilettet , så han var gået i panik . Drengen fik et bid i ryggen 
har ingen gode råd desværre, er sikker på I gør hvad I kan. Til tider er vores børn bare hurtige og kontante. Jeg bruger meget at snakke med min dreng, for jeg fornemmer at han har brug for andre strategier . Så igår snakkede vi rigtig meget om situationen, og hvad han skal gøre en anden gang.
her er han meget impulsiv, og reagere uden at tænke , trods han godt ved det er galt.
Så snak snak snak er det eneste jeg kan sige. Men vent til der er ro på, her er det ikke muligt i selv situationen men først senere
Anmeld
Citér