Bløder 9+2 ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. oktober 2015

70121416

rejser mig fra en stol og så kan jeg mærke noget løber, tænker meget vandet udflåd eller blod. Det var blod - frisk og så meget at trusserne røg direkte ud. Nu her et par timer efter er der mere, med tråde i og mørkere ;( ;( 

jeg har ingen smerter. Dog forsvandt min kvalme mere eller mindre igår, men har fået spist og drukket rigtig godt, så tænkte jeg bare havde fået det vendt. Mine bryster er stadig ømme. 

Jeg har set Hjerteblink 2 x i uge 5+5 og i uge 7+0. Abort risikoen er så lille, men hvad nu. 

Har tre vellykkede graviditeter i bagagen uden en eneste bloddråbe i alle forløbene. Dog oplevede jeg en MA i august 2015, og blev med det samme gravid, men jeg aner hverken ind eller ud nu ;( 

mellem 8-9 må man møde op til akut scanning i forbindelse med komplikationer i graviditeten, på midt sygehus. Det vil jeg gøre i morgen. Kryds fingre for mig. Har fået lavet vandre journal.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2015

xStinepigen

Krydser fingre for jer 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Carina:-)

Krydser 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

januar16

29. oktober 2015

Heidi.R.

Sender masser af positive tanker og energi til dig og håber og  at alt går godt 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

70121416

Tusind tak for jeres 

desværre...... Holdt babys hjerte op med at slå ca 8+2, for en uge siden. Så trist at se det lille hjerte ikke slog. 

I morgen kl 12, skal jeg møde ind til kirurgisk abort  

var gennem hele møllen i august 2015, og nu igen

jeg blev så en af de 2 % abort risiko efter Hjerteblink og med to missed abortion nu.

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Carina:-)

70121416 skriver:

Tusind tak for jeres 

desværre...... Holdt babys hjerte op med at slå ca 8+2, for en uge siden. Så trist at se det lille hjerte ikke slog. 

I morgen kl 12, skal jeg møde ind til kirurgisk abort  

var gennem hele møllen i august 2015, og nu igen

jeg blev så en af de 2 % abort risiko efter Hjerteblink og med to missed abortion nu.

Æv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.