plukkeveer uge 18?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.349 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. oktober 2015

Babysoon

Hej jeg skriver fordi jeg er lidt i tvivl om det jeg oplever er plukkeveer. Jeg oplever mange gange dagligt at livmoderen bliver hård og det strammer, og det forsvinder som regel efter 40 sekunder, ind i mellem lidt længere. Men det er altså ikke hele maven der føles hård. Jeg er kun lige gået ind i uge 18 så jeg tænker det er lidt tidligt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2015

modesty

Babysoon skriver:

Hej jeg skriver fordi jeg er lidt i tvivl om det jeg oplever er plukkeveer. Jeg oplever mange gange dagligt at livmoderen bliver hård og det strammer, og det forsvinder som regel efter 40 sekunder, ind i mellem lidt længere. Men det er altså ikke hele maven der føles hård. Jeg er kun lige gået ind i uge 18 så jeg tænker det er lidt tidligt?

Jep, det er plukveer. Jeg havde dem fra uge 16 og jeg havde dem konstant. Det er meget forskelligt hvornår man får dem, og typisk vil slanke kvinder mærke dem tidligere da der ikke er så meget "camouflage". De må ikke blive regelmæssige (det var mine dog engang imellem) og de må ikke gøre ondt (men godt spænde).

Du kan evt bede pænt om at få målt din livmoderhals til MD scanningen hvis du vil være sikker på at alt er som det skal være ��

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Muffinmus

Med nr tre kunne de mærkes fra uge 8.. Nogle mærker dem mere end andre, men de er der gennem hele graviditeten

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Babysoon

modesty skriver:

Jep, det er plukveer. Jeg havde dem fra uge 16 og jeg havde dem konstant. Det er meget forskelligt hvornår man får dem, og typisk vil slanke kvinder mærke dem tidligere da der ikke er så meget "camouflage". De må ikke blive regelmæssige (det var mine dog engang imellem) og de må ikke gøre ondt (men godt spænde).

Du kan evt bede pænt om at få målt din livmoderhals til MD scanningen hvis du vil være sikker på at alt er som det skal være ��

Okay og din livmoder forkortede sig ikke? Jeg var ved lægen i dag som var ret bekymret, fordi mine er regelmæssige, så jeg skal til en livmoderhals scanning i morgen..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.