Positiv ÆL test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hej piger

Vi er i gang med PB2. Har en dejlig pige på 2 år.

Sidst blev jeg hurtigt gravid, men denne her gang sker der ikke rigtig noget.

Derfor har jeg givet mig i kast med ægløsningstests! Men det er godt nok svært at bedømme, om de er positive, synes jeg :-(

Jeg testede negativ (og kun én streg) dag 7-11. På dag 12 begyndte der at komme 2 streger, men har svært ved at se, om de er lige tydelige.

Hvad synes I?

Det underlige er, at der mellem de 3 på det ene billede og den næste på billedet for sig, har været et par utydelige tests - kan de godt ændre sig sådan frem og tilbage??

det er i dag dag 15.

tak ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2015

Johild

Der er ikke nogen af den der er positive..

hvor lang tid er der i mellem testene..?

nogen får kun en positiv test i et meget lille tidsrum (få timer) så du kan jo have misset den..

lige meget hvad ville jeg give den gas i soveværelset de næste 3-5 dage, så tror jeg i har gjort hvad i kan..

Anmeld Citér

28. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tak for svar 

Jeg frygtede godt, at de ikke var positive.. De er taget fra søndag og til i dag. 

Hvor længe tror du, jeg skal teste endnu? Tænker ÆL må være omkring nu, men vil jo helst ikke misse det, hvis der kan komme to helt tydelige streger om en uge 

Anmeld Citér

28. oktober 2015

Anonym trådstarter

Er der mon andre, der har erfaring med ÆL tests? 

Er det normalt at testen ændrer sig fra kun én streg til to streger, men to ikke lige tydelige streger i en periode? Og kan jeg forvente, at testen går tilbage til én streg, når det er slut/for sent/overstået? 

Anmeld Citér

28. oktober 2015

Anonym

Vælger lige at være anonym, da ingen ved vi er igang med PB her 

Jeg er selv i fuld gang med at ta ÆL teste.. 

Jeg var osse MEGET i tvivl da jeg stod med mine 2 streger.. 

Men her hjemme missede vi den osse sidst 

Men den skal være HELT tydelig.. Dvs mere end hva du har nu.

vi har faktisk overvejet at starte med at måle min temperatur samtidig med.. Hørt den skulle være lidt højere end normalt når man har ÆL dag?  

En anden ting... Kan godt anbefale en god app til at holde styr på hvornår man regner med at ha ÆL. 

WomanLog  

Anmeld Citér

28. oktober 2015

Anonym trådstarter

Jeg er anonym af samme grund, så helt i orden 

Okay, så jeg er ikke i tvivl, når den er positiv? Jeg har lige bestilt nogle flere tests, og nu har jeg købt de dyre fra Clearblue, fordi der efter sigende ikke er tvivl med dem. Vi må se 

Jeg læser Nanna Stigels bog Bliv gravid. Hun skriver om temperaturmetoden, at kun fortæller, når ÆL rent faktisk sker, så med mindre I har tid netop der (), så er metoden ikke så brugbar.

Tak for tip om app'en -den må prøves! Jeg er dog sikker på, at vi må have ramt ÆL tidspunktet, men det er selvfølgelig ikke garanti for, at det bliver til noget 

Pøj pøj til jer også!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.