Blastocyst - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.282 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. oktober 2015

FrkHS

Jeg har brug for lidt råd fra jer lidt mere erfarne ivf-piger. 

Jeg er pt igang med min 2. Icsi og har testdag D. 9/11. Igår blev jeg så ringet op at der lykkeligvis er to blastocyster der er blevet frosset ned. Har aldrig haft nogle æg der var gode nok til nedfrysning, så er selvfølgelig rigtig glad 

Mit spørgsmål går egentlig på, hvis jeg nu ikke opnår graviditet i mit nuværende forsøg, hvornår kan jeg så få lagt en blastocyst op? Er det bare i næstkommende cyklus, eller skal jeg springe en cyklus over, som jeg skule mellem mine to icsi? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2015

ErDuHerIkkeSnart

Jeg tror at det afhænger af, om du skal hormonstilmuleres ved oplægning af fryseæg? Jeg er ikke sikker her... men som regel springer man en cyklus over for at undgå overstimulering...

Anmeld Citér

28. oktober 2015

modesty

Jeg har brug for lidt råd fra jer lidt mere erfarne ivf-piger. 

Jeg er pt igang med min 2. Icsi og har testdag D. 9/11. Igår blev jeg så ringet op at der lykkeligvis er to blastocyster der er blevet frosset ned. Har aldrig haft nogle æg der var gode nok til nedfrysning, så er selvfølgelig rigtig glad 

Mit spørgsmål går egentlig på, hvis jeg nu ikke opnår graviditet i mit nuværende forsøg, hvornår kan jeg så få lagt en blastocyst op? Er det bare i næstkommende cyklus, eller skal jeg springe en cyklus over, som jeg skule mellem mine to icsi? 

Man springer en cyklus over. Det skulle jeg i hvert fald i begge tilfælde. 

Og ikke for at være negativ, men bare så du er forberedt: Det er ikke alle æg der overlever optøning. Jeg kan ikke helt tyde på dit indlæg om du er klar over det, og jeg tænker at det er meget rart at vide så man ikke bliver alt for skuffet hvis nu de ikke klarer den. 

Anmeld Citér

28. oktober 2015

stinemavepine

Du skal springe en cyklus over hvis du lige har været i gennem den almindelige icsi med hormoner osv. Men ellers kan fryseæg sættes op uden pause. Sådan var det i hvert fald i min behandling sidste år.

www.stinemavepine.blogspot.dk

Anmeld Citér

28. oktober 2015

FrkHS

Tak for svar ☺️

Er helt klar over det ikke er garanteret at blastocyster overlever en optøning, men nu alligevel tak for omsorgen og tippet ����☺️

Anmeld Citér

28. oktober 2015

Lilotte87

Hvis du er i det private behøver du ikke springe over 

Det er et planlægningsspørgsmål. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.