Børne mgp :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.827 visninger
11 svar
7 synes godt om
27. oktober 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP

Hey I mange baby.dk brugere :-)

Mon der er nogen herinde der har været til MGP før ? Mine veninder og jeg påtænker at købe billetter til næste års MGP i Horsens - men er lidt lost i forhold til hvilke billetter vi skal købe...- eller det vil sige, vi kan ikke rigtig finde nogle konkrete oplysninger på næste års MGP vedr forskellige billettyper osv !? Nogen der kan huske hvilket prisleje de ligger i ? Og hvordan var jeres oplevelse ellers af det ? Vores piger er  alle 3 mellem 4 og 5 år :-)

Hit me med lidt facts - hvis I har nogen :-)

//Mette

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2015

KathrineSvendsen

Hej Mette 

Jeg mener at billetterne koster mellem 200 -  600kr. Men nu er der ikke så længe til  

Skal i deltage med en sang, eller blot som tilskuere? 

Anmeld Citér

28. oktober 2015

Monski

Jeg var inde og se mgp dengang det var europæisk og blev holdt i Danmark 

jeg var 11 år og synes det var virkelig kedeligt kan jeg huske min søster har været 9 og hun synes det var fantastisk. Vi stod på gulvet og der var plads til at danse ��

jeg synes 4-5 år er lige på grænsen i forhold til hvordan jeg husker det, men det var i 2003 jeg var afsted og det hele har nok ændret sig en hel del

Anmeld Citér

28. oktober 2015

De3Guldklumper

MKBP skriver:

Mon der er nogen herinde der har været til MGP før ? Mine veninder og jeg påtænker at købe billetter til næste års MGP i Horsens - men er lidt lost i forhold til hvilke billetter vi skal købe...- eller det vil sige, vi kan ikke rigtig finde nogle konkrete oplysninger på næste års MGP vedr forskellige billettyper osv !? Nogen der kan huske hvilket prisleje de ligger i ? Og hvordan var jeres oplevelse ellers af det ? Vores piger er  alle 3 mellem 4 og 5 år :-)

//Mette

Jeg var afsted i 2012 med min datter på knap 5. Det var super godt og hun var ellevild. 

Billetsalget starter først den 9 november

Anmeld Citér

28. oktober 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP
KathrineSvendsen skriver:

Hej Mette 

Jeg mener at billetterne koster mellem 200 -  600kr. Men nu er der ikke så længe til  

Skal i deltage med en sang, eller blot som tilskuere? 

Selvom jeg er sikker på vores tøser ville elske at stå på scenen - er det blot som publikum :-D Tak for info omkring pris !!

//Mette

Anmeld Citér

28. oktober 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP
Monski skriver:

Jeg var inde og se mgp dengang det var europæisk og blev holdt i Danmark 

jeg var 11 år og synes det var virkelig kedeligt kan jeg huske min søster har været 9 og hun synes det var fantastisk. Vi stod på gulvet og der var plads til at danse ��

jeg synes 4-5 år er lige på grænsen i forhold til hvordan jeg husker det, men det var i 2003 jeg var afsted og det hele har nok ændret sig en hel del

Men var det ikke "voksen" MGP ? Dette er jo børne mgp'et...:-)

//Mette

Anmeld Citér

28. oktober 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP
De3Guldklumper skriver:

Jeg var afsted i 2012 med min datter på knap 5. Det var super godt og hun var ellevild. 

Billetsalget starter først den 9 november

Fedt :-) Ja, billetsalget er ikke åbnet endnu, men har hørt der er rift om billetterne, så vi ville lige være enige om hvilen billettype/pris vi gik efter :-)

//Mette

Anmeld Citér

28. oktober 2015

Klumpe-dumpe

MKBP skriver:

//Mette

Vi var afsted i år. 

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan sædeopsætningen er i Horsens. Men her i Aal var de billige billetter i hvert fald sådan at børnene sad meget langt væk, og kun kunne se på storskærm. 

Derfor - valgte vi at tage til generalprøve og derved kunne sidde helt oppe foran. 

Jeg havde børn med i alderen 5-6-8 og 12 år. 

Hende på 5 synes det var kedeligt og meget langt. 

Anmeld Citér

28. oktober 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP
Klumpe-dumpe skriver:

Vi var afsted i år. 

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan sædeopsætningen er i Horsens. Men her i Aal var de billige billetter i hvert fald sådan at børnene sad meget langt væk, og kun kunne se på storskærm. 

Derfor - valgte vi at tage til generalprøve og derved kunne sidde helt oppe foran. 

Jeg havde børn med i alderen 5-6-8 og 12 år. 

Hende på 5 synes det var kedeligt og meget langt. 

Tak for info !! Måske det bliver for langtrukken ?? Hmm...- må lige i tænkeboks - for det skulle jo helst være en fed oplevelse

//Mette

Anmeld Citér

28. oktober 2015

Klumpe-dumpe

MKBP skriver:

Tak for info !! Måske det bliver for langtrukken ?? Hmm...- må lige i tænkeboks - for det skulle jo helst være en fed oplevelse

//Mette

Jeg synes generalprøven var ok. Vi betalte ca 750 for 4 billetter. De var ikke nummeret, så derfor fik plads foran scenen. 

Og om lørdagen - holdt vi fest hjemme og ungerne synes det var sejt de kendte sangene og hvad der skete. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.