Halloween kostumer, Go eller No go?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
8 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. oktober 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Min venindes lillebror og søsters skole skal holde Halloween fest og de var nået frem til at de skulle være Jokeren og Catwoman...

Nu har lillesøsterens veninder dog gjort hende usikker, for de siger at det kun er kærestepar der kommer i matchende kostumer...

Hvad synes I? Er det kun kærestepar, og er deres virkelig for matchende?...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2015

TNBC

Ms.Sunshine skriver:

Min venindes lillebror og søsters skole skal holde Halloween fest og de var nået frem til at de skulle være Jokeren og Catwoman...

Nu har lillesøsterens veninder dog gjort hende usikker, for de siger at det kun er kærestepar der kommer i matchende kostumer...

Det må de da selv bestemme..

Jeg kunne sagtens finde på det med en ven eller veninde, hvis det er det vi vil have på.

Hvis det ene vil være jokeren og den anden catwoman, så skal de da bare det..

Og jeg synes ikke de er så matchende...

Anmeld Citér

27. oktober 2015

Risse

Ms.Sunshine skriver:

Nej det er da vildt skægt! Jeg kunne da sagtens finde på at gøre det samme med en af mine bedste venner - også dengang! Det lyder da også som nogle seje kostumer 

Anmeld Citér

27. oktober 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Det skal måske lige tilføjes at de er 17 og 18 år og stedsøskende...

Anmeld Citér

27. oktober 2015

SandraXOXO

Jeg havde gjort det, uanset hvad folk sagde. Det jo bare sjovt, især hvis det forarger folk 

Anmeld Citér

27. oktober 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Nu synes jeg i virkeligheden ikke at jokeren og catwoman er særligt matchende sådan i forhold til om man ligner et kærestepar. Havde det været jokeren og harley quin eller batman og catwoman, så jo måske... 

Men nej, jeg synes de skal tage afsted som lige præcis det d har aller mest lyst til

Anmeld Citér

27. oktober 2015

Benjamins'mor

Ms.Sunshine skriver:

Mine børn var begge katte til fastelavn i 2014. Synes ikke det kun er kærestepar der kan matche.

Anmeld Citér

27. oktober 2015

Mettefpigen

Kan faktisk slet ikk se det matchende i de figurer....

Og være ligeglade med hvad folk siger ☺ hvis det er det som de vil have på, så gør det ☺

Anmeld Citér

28. oktober 2015

Ciss

Nej, det er ikke kun kærester som gør den slags.

Jeg har flere gange oplevet veninder som gør tilsvarende.

Nu er mine børn selvfølgelig yngre, men i år går storesøster som heks, mens lillebror vil være heksens kat.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.