Svamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. oktober 2015

SilverShape

Hej søde kvinder. 

Jeg har lige et spørgsmål i forhold til svamp, jeg snakkede nemlig med min læge tidligere, som ikke mente at der var det store at komme efter ved en underlivsundersøgelse, da hun mente at mine symptomer lød som svamp. Hun anbefalede selvfølgelig præperatet canesten, både som stikpille og som creme.

Men nu er jeg imidlertid kommet i tvivl om hvilken pakke af canesten jeg helst skal købe...  Da man både kan få en engangsbehandling på 1 pille af 500 mg + en creme, og en mere skånsom behandling med 6 x 100 mg, som tages over 6 dage istedet + en creme.

Hvilken en af disse metoder brugte I da i under jeres graviditet var plaget af svamp?

Knus og kram herfra! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2015

Mortilnjord

Jeg brugte canesten 1% creme 2-3 gange pr dag i 10-14 dage mener jeg det var. (Fulgte bare indlægssedlen). Det virkede fint for mig, kløen forsvinder hurtigt med cremen  

Anmeld Citér

5. november 2015

mrs.juli

jeg havde det under hele min sidste graviditet og jeg blev immun over for canesten. det var forfærdeligt! jeg tror det gik så galt fordi jeg ikke behandlede det hårdt nok til at starte med, og så blev jeg nærmest junkie med det der creme og så virkede det slet ikke til sidst. alt svamp gik væk efter fødslen. siden da, (3 år) har jeg haft det et par gange og har behandlet med en stikpille og creme indtil kløen og symptomerne var helt væk og det har virket. 

Anmeld Citér

5. november 2015

maj16

Argh stakkel!

Jeg har også haft svamp i en længere periode. Det er forfærdeligt. Cremen virkede ikke og først efter en måneds tid hvor jeg var ved, at blive sindssyg prøvede jeg Canesten 1 dags kur og væk var det... Lyder næsten som en dårlig reklame - men den er god nok! 

Husk at du ikke må bruge applikatoren der følger med. Sæt den op med fingeren og hop under dynen. - og lad være med at have sex en uges tid, specielt hvis det er lykkes dig, at smitte din partner 

Good luck!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.