NF overstået - nu er det hele mere virkeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
2 svar
6 synes godt om
27. oktober 2015

Mom2beIhope

I går var jeg til NF og alt gik fint

Hvor var det dog bare fantastisk at se det lille liv i min mave
Jeg vidste jo godt at jeg var gravid, men jeg synes virkelig at det har været svært at forstå at der rent faktisk voksede et lille liv i mig.
Det har været noget uvirkeligt og svært for mig at forstå. Kan stadig tænke at det var da en sød baby når jeg kigger på billederne fra i går og glemmer lidt at det er min lille blop

Andre, som har haft svært ved at forstå at det virkelig er rigtigt?
At det er ens egen lille blop, der ligger derinde og hygger sig

Nu skal vi til at fortælle familie, venner og kollegaer om det og det bliver også sjovt

Hvor er det bare fantastisk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2015

Mette0105

Jeg havde det på samme måde :-).. Så det dejligt når man ser der er liv, og skal p torsdag ind og se køn så det bliver dejligt at se den lille spire igen <3

Anmeld Citér

28. oktober 2015

Mom2beIhope

Mette0105 skriver:

Jeg havde det på samme måde :-).. Så det dejligt når man ser der er liv, og skal p torsdag ind og se køn så det bliver dejligt at se den lille spire igen <3

Jeg synes at det har været så uvirkeligt ellers - har haft svært ved at tro på at det var sket, men når man så ser det lille hjerte blinke så ved man at der rent faktisk ligger en lille blop inde i mavsen
Det er fantastisk

Det er også en fornøjelse at kunne fortælle/ ringe at man venter sig - den glæde som det også giver familie og venner

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.