Stemme hvor er du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. oktober 2015

MyLove E

Hej. I fredags vågne jeg om med hoste og sådan lidt krads i halsen. Lørdag og søndag  hostede jeg mere og mere.  Pludselig søndag eftermiddag forsvandt min stemme. Så kom den lidt igen, men i går og i dag er den næsten væk. 

Nøj det er svært at ikke kan tale når man har en søn på 4år

Jeg er ikke sådan rigtig syg, men et hjemme. Jeg arbejder i et køkken, kommunikation er ret vigtigt der. 

Håber snart den kommer igen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil
MyLove E skriver:

Hej. I fredags vågne jeg om med hoste og sådan lidt krads i halsen. Lørdag og søndag  hostede jeg mere og mere.  Pludselig søndag eftermiddag forsvandt min stemme. Så kom den lidt igen, men i går og i dag er den næsten væk. 

Nøj det er svært at ikke kan tale når man har en søn på 4år

Jeg er ikke sådan rigtig syg, men et hjemme. Jeg arbejder i et køkken, kommunikation er ret vigtigt der. 

Håber snart den kommer igen

Ja, det er ret mærkeligt pludselig ikke at kunne tale. Jeg prøvede det en del gange i mine første år som lærer indtil jeg lærte at beherske stemmen bedre. Hos mig var det altid kombinationen af halsbetændelse og belastning af stemmebåndet der gjorde mig stum et par dage

Anmeld Citér

27. oktober 2015

MyLove E

Roselil skriver:

Ja, det er ret mærkeligt pludselig ikke at kunne tale. Jeg prøvede det en del gange i mine første år som lærer indtil jeg lærte at beherske stemmen bedre. Hos mig var det altid kombinationen af halsbetændelse og belastning af stemmebåndet der gjorde mig stum et par dage

Det er anden gang jeg har prøvet det. Jeg kan næsten ikke engang hviske i dag..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.