Kløe efter barbering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.421 visninger
5 svar
1 synes godt om
26. oktober 2015

Sb94

Et lille spørgsmål til alle jer kloge kvinder derude.  

Klør jeres hud også helt ekstremt efter i har barberet jer? Jeg barbere de ben i lørdags og kan slet ikke holde ud af være i min egen hud længere. Det Klør helt afsindigt og synes ikke de virker tørre.

Inden jeg blev gravid kløede mine ben normalt aldrig når jeg barbere de dem.. 

Er der andre der har prøvet det samme? Og evt ved om jeg i virkeligheden bare skal købe en bedre creme end nivea? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2015

Babydrøm

Sb94 skriver:

Klør jeres hud også helt ekstremt efter i har barberet jer? Jeg barbere de ben i lørdags og kan slet ikke holde ud af være i min egen hud længere. Det Klør helt afsindigt og synes ikke de virker tørre.

Er der andre der har prøvet det samme? Og evt ved om jeg i virkeligheden bare skal købe en bedre creme end nivea? 

Har desværre ik så mange gode råd, men mine ben kløer altid efter barbering, også før jeg blev gravid, mine ben er vist bare ik fan af barbering  jeg bruger enten olie og/eller en god bodybutter med aloe vera, det beroligere min hud lidt  

Anmeld Citér

26. oktober 2015

CutieKiwi

Sb94 skriver:

Min hud er graviditeten også blevet enorm tør. Dog specielt på armene.
Kan varmt anbefale aloe vera gel eller argan oil til efter barbering så du får fugtet huden godt og grundigt

Anmeld Citér

27. oktober 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Når jeg barberer ben bruger jeg kokosolie som en slags barberskum/creme. Bagefter smører jeg mig ind i en lækker, fed creme. 

Så har jeg de skønneste bløde og glatte ben der overhovedet ikke klør

Anmeld Citér

27. oktober 2015

B&J

En fed crem uden vand i 

Anmeld Citér

27. oktober 2015

Skouboe

Jeg bruger altid mandelolie på benene efter barbering. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.