Er det logisk tankegang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Jeg har lavet kartoffel/porresuppe her til aften. Kæresten bliver sur da han der det da han mener at jeg har lavet alt for lidt. Han mener at det er logisk tankegang at man altid når man laver suppe laver en kæmpe portion spm man så kan fryse ned. Det har jeg ike lige tænkt på da jeg har gået efter en opskrift og ikke skænkede en tanke at lave en stor portion. Han har forladt bordet uden at spise og han er sur på mig. 

Er jeg brokker dum at jeg ikke har lavet en kæmpe portipn?? Er det logik for burhøns at man altid laver store portioner suppe??

Mon ikke der er noget andet der trykker ham og det så bare er suppen der er udløseren?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2015

Lilotte87

Jeg synes du skal lave en ekstra omgang skoldhed suppe, bare for at hælde det i skødet på ham 

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Bella&Lina

Anonym skriver:

Jeg har lavet kartoffel/porresuppe her til aften. Kæresten bliver sur da han der det da han mener at jeg har lavet alt for lidt. Han mener at det er logisk tankegang at man altid når man laver suppe laver en kæmpe portion spm man så kan fryse ned. Det har jeg ike lige tænkt på da jeg har gået efter en opskrift og ikke skænkede en tanke at lave en stor portion. Han har forladt bordet uden at spise og han er sur på mig. 

Er jeg brokker dum at jeg ikke har lavet en kæmpe portipn?? Er det logik for burhøns at man altid laver store portioner suppe??

Medmindre han normalt og altid er et kæmpe røvhul uden spor af opdragelse , så vil jeg sige at det eneste der er logik for burhøns, det er at din mand har noget på hjertet der tynger ham. Sæt du dig med ham og snak med ham, og glem alt om den s*ide suppe 

Anmeld Citér

27. oktober 2015

ErDuHerIkkeSnart

Du godeste - hvis min mand nogensinde (nogensinde!!) havde fyret sådan en barnlig og utaknemmelig opførsel af, så havde han selv stået for madlavningen de næste 19 år - og han havde desuden fået et verbal røvfuld af så store dimensioner, at han var løbet skrigende hjem til sin moar.

En sådan ucharmerende opførsel undskyldes ikke af om der er andet der trykker ham - opfør dig ordentligt, eller særlige ord på hvad du er ked af, som et voksent menneske!

Anmeld Citér

27. oktober 2015

Ciss

Herlighed! Det er da ingenting at lave en stor sag ud af!

Nei, du lavede ikke nok til at fryse en portion ned. Ok, det kunne da være, at det var meget smart at gøre en anden gang. Slut på kommentarer. Ingenting, han måtte have sagt ud over dette, er berettiget. At begynde at bruge udtryk som "logik for burhøns" er en total nedgøring af dig og fuldstændig uberettiget. Nogen gange laver man en stor portion, andre gange laver man kun en portion som er passende for en middag. Det er ikke hverken logisk eller krise, at du ikke lavede en ekstra stor portion.

Hvis man tillader hinanden at opføre sig på den måde ved middagsbordet bliver det ikke et godt og hyggeligt samlingspunkt. Jeg ville aldrig have fundet mig i, at mine børn opførte sig på den måde. Hvordan ville han reagere, hvis hans børn gjorde det? Jeg tvivler meget på, at han ville synes, det var i orden.

Knus til dig! Håper, I får snakket om detteher, så det ikke kommer til at gentage sig, og så I finder ud af, hvad det egentlig drejede sig om. Jeg tvivler stærkt på, at det havde noget som helst med suppen at gøre.

Anmeld Citér

27. oktober 2015

Skouboe

På den positive side, nu hvor han valgte ikke at spise noget, kan du fryse hans portion ned, så har han suppe i fryseren til en anden gang...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.