Herlighed! Det er da ingenting at lave en stor sag ud af!
Nei, du lavede ikke nok til at fryse en portion ned. Ok, det kunne da være, at det var meget smart at gøre en anden gang. Slut på kommentarer. Ingenting, han måtte have sagt ud over dette, er berettiget. At begynde at bruge udtryk som "logik for burhøns" er en total nedgøring af dig og fuldstændig uberettiget. Nogen gange laver man en stor portion, andre gange laver man kun en portion som er passende for en middag. Det er ikke hverken logisk eller krise, at du ikke lavede en ekstra stor portion.
Hvis man tillader hinanden at opføre sig på den måde ved middagsbordet bliver det ikke et godt og hyggeligt samlingspunkt. Jeg ville aldrig have fundet mig i, at mine børn opførte sig på den måde. Hvordan ville han reagere, hvis hans børn gjorde det? Jeg tvivler meget på, at han ville synes, det var i orden.
Knus til dig! Håper, I får snakket om detteher, så det ikke kommer til at gentage sig, og så I finder ud af, hvad det egentlig drejede sig om. Jeg tvivler stærkt på, at det havde noget som helst med suppen at gøre.
Anmeld
Citér