Siden jeg fødte for 3 måneder siden har min sexlyst været noget anderledes end før. Sammenlagt har vi nok kun haft sex 5 gange i denne periode. Før havde vi nok sex 4-5 gange om ugen. Jeg kan mærke det går min mand på.
Problemerne for mig går ud på at når vi når hen til kl 20.30 hvor baby falder i søvn så er jeg selv så udmattet at jeg er nødt til at gå i seng. Jeg ved at baby vågner igen kl 01 og derefter hver anden time, så det er bare rigtig svært at få sexlysten til at være stærkere end lysten til at få 4 timers sammenhængende søvn. Om eftermiddagen kan lysten også godt være der, men her sover baby kun max 30 min lige i denne tid og her føler jeg at jeg skal nå det huslige. Min mand hjælper nu også til så jeg er ikke alene om det men der er meget der skal nåes.
Jeg kan ikke slippe den dårlige samvittighed over at jeg svigter ham seksuelt men jeg ved samtidig ikke hvordan jeg skal få lysten ind i billedet lige pt. Er det en normal periode der skal overståes eller skal jeg arbejde lidt mere med mig selv?
Anmeld
Citér