Hjælp! kan baby nå at vende sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
8 svar
6 synes godt om
26. oktober 2015

julielind

Hej Alle. 

Mit spørgsmål lyder på om hvor sent i har oplevet at jeres baby vender sig med hovedet ned? specielt som førstegangs gravid. Jeg er 36+5 Idag, og førstegangs gravid og min baby ligger i UK. Har været til to mislykkede vendingsforsøg. Så nu hedder det sædefødsel eller kejsersnit.(vi går efter sædefødsel og derefter kejsersnit hvis det første ikke kan lade sig gøre)

men nu går jeg bare og håber på at der stadig kan ske et mirakel og lille blyp når at vende sig når han er klar :-)

Hvad er jeres erfaringer med det?

Kh. Julie

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2015

Bissen

julielind skriver:

Hej Alle. 

Mit spørgsmål lyder på om hvor sent i har oplevet at jeres baby vender sig med hovedet ned? specielt som førstegangs gravid. Jeg er 36+5 Idag, og førstegangs gravid og min baby ligger i UK. Har været til to mislykkede vendingsforsøg. Så nu hedder det sædefødsel eller kejsersnit.(vi går efter sædefødsel og derefter kejsersnit hvis det første ikke kan lade sig gøre)

men nu går jeg bare og håber på at der stadig kan ske et mirakel og lille blyp når at vende sig når han er klar :-)

Hvad er jeres erfaringer med det?

Kh. Julie

Jeg har desværre ikke erfaringer med at baby vendte sig - men har en rigtig god sædefødsel bag mig, så gik som smurt! Tænkte bare det måske også var rart med erfaringer omkring det, hvis du ender med sædefødsel  

krydser fingre for, at den bette når at vende sig! 

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Min ældste nåede heller ikke at vende sig, fødte før tid.. og det var en fantastisk sædefødsel - går gerne igennem det igen 

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Dididiva

Jeg har to veninder, hvor baby vendte og satte sig fast 2 dage før og 4 dage før de fødte. Den ene gik over tid.

Anmeld Citér

26. oktober 2015

julielind

Bissen skriver:

Jeg har desværre ikke erfaringer med at baby vendte sig - men har en rigtig god sædefødsel bag mig, så gik som smurt! Tænkte bare det måske også var rart med erfaringer omkring det, hvis du ender med sædefødsel  

krydser fingre for, at den bette når at vende sig! 

Det er jeg godt nok glad for at høre. Regner ikke med min dreng kan nå at vende sig, så er meget indstillet på at skulle igennem en sædefødsel. 

Har du min lyst til at fortælle lidt mere om hvordan det forløb for dig? og var det med din første baby? :-)

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Nu er jeg godt nok Nr 3, men jeg vendte mig kun få timer før min mor gik i fødsel...

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Skouboe

Hvis baby sidder så fast, at de ikke har kunnet vende ham/hende på 2 forsøg, så tror jeg ikke chancen for at han/hun selv vender sig, er særligt stor.

Min yngste lå også i UK, og de kunne ikke få hende vendt. Da hun så kom ud ved KS viste det sig at havde hun fået sat sig så godt i klemme under mine ribben, at hun havde et aftryk af et af mine ribben hen over hovedet i flere uger efter fødslen.

Anmeld Citér

26. oktober 2015

SofiaMik

Prøv at kigge på min-mave.dk - de har en undergruppe med rigtig mange sædefødselsberetninger.

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Bissen

julielind skriver:

Det er jeg godt nok glad for at høre. Regner ikke med min dreng kan nå at vende sig, så er meget indstillet på at skulle igennem en sædefødsel. 

Har du min lyst til at fortælle lidt mere om hvordan det forløb for dig? og var det med din første baby? :-)

det kan du tro - her er linket til min fødselsberetning  

https://www.baby.dk/debat/250945pi1/foedselsberetninger/en-fantastisk-saedefoedsel.aspx 

- og ja, det var mit første barn  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.