Gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Gravid ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

414 visninger
3 svar
2 synes godt om
25. oktober 2015

Anonym trådstarter

Min mens var 13 dage forsinket, men den er altid ureglmæssig - mens var varer i 6 dage med både plet blødning og rigtig kraftig mens - jeg har ikke kunne spise ret meget de sidste 4 dage og har tabt mig 4 kg rundt regnet, jeg kaster ellers maden op - jeg har kvalme hele tiden og tuder over ingenting - hovedpine - min kæreste syntes, at mine bryster er blevet så hårde, at han aldrig har mærket det før?? 

Kan det være tegn eller bare sygdom evt ? Føler mig ikke sløj, men kroppen er godt øm. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2015

Bak

Anonym skriver:

Min mens var 13 dage forsinket, men den er altid ureglmæssig - mens var varer i 6 dage med både plet blødning og rigtig kraftig mens - jeg har ikke kunne spise ret meget de sidste 4 dage og har tabt mig 4 kg rundt regnet, jeg kaster ellers maden op - jeg har kvalme hele tiden og tuder over ingenting - hovedpine - min kæreste syntes, at mine bryster er blevet så hårde, at han aldrig har mærket det før?? 

Kan det være tegn eller bare sygdom evt ? Føler mig ikke sløj, men kroppen er godt øm. 

Du får kun svar ved at tage en graviditetstest. Held og lykke

Anmeld Citér

26. oktober 2015

drabo

Profilbillede for drabo

Det kan kun en test fortælle dig, kroppen kan lave de vildeste ting, hvis man virkelig ønsker at være gravid eller det modsatte.

held og lykke med resultatet, og du behøver ikke bruge morgen urin, hvis du er to uger over tid.

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Krydserfingre

Enten er du gravid eller også er du alvorligt syg synes hurtigt du skal gå til lægen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.