Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ninibadini skriver: Har du overvejet hvor meget af dit eget tøj du kan bruge? Jeg har købt to par ventebukser i H&M, og det er dét. Jeg har mange toppe med stræk, som sagtens kan gå, og så tager jeg en cardigan udenpå. Jeg har også en del kjoler, der skæres under brystet, og de har også passet langt hen ad vejen. Så min pointe er: Overvej hvor meget du egentlig har brug for
Har du overvejet hvor meget af dit eget tøj du kan bruge? Jeg har købt to par ventebukser i H&M, og det er dét. Jeg har mange toppe med stræk, som sagtens kan gå, og så tager jeg en cardigan udenpå. Jeg har også en del kjoler, der skæres under brystet, og de har også passet langt hen ad vejen.
Så min pointe er: Overvej hvor meget du egentlig har brug for
Ja det ved jeg godt :-).. Det er også derfor jeg spørger om der er nogle der sælger noget billigt , det er ikke fordi jeg vil købe altmulig.. Men mangler lige lidt ting
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette0105 skriver: Det må du meget gerne :-) 60603688
Det må du meget gerne :-) 60603688
Super - gør det i morgen formiddag
har et par hverdags kjoler og en fest kjole som man også kan amme i samt nogle bluser.
Må du se om det er noget for dig
Leonora skriver: Super - gør det i morgen formiddag har et par hverdags kjoler og en fest kjole som man også kan amme i samt nogle bluser. Må du se om det er noget for dig
Super lyder rigtig godt :-) ja du sender bare nogle billeder :-)
Mette0105 skriver: Jamen alt :-) bukser , bluser og kjoler :-)
Jamen alt :-) bukser , bluser og kjoler :-)
Hehe okay
jamen jeg har bluser,bukser, kjoler,strømpebukser. I str M
hvis du er interesser i at se billeder så kan du lige give mig dit nr så sender jeg billederne
Love Angel skriver: Hehe okay jamen jeg har bluser,bukser, kjoler,strømpebukser. I str M hvis du er interesser i at se billeder så kan du lige give mig dit nr så sender jeg billederne
60603689 :-)
Mette0105 skriver: Super lyder rigtig godt :-) ja du sender bare nogle billeder :-)
Har SMS dig men er i tvivl om den går igennem. Kan ikke sende dig billeder og forstår derfor at gøre det på FB. Hvis du fortsat er interesseret
Leonora skriver: Har SMS dig men er i tvivl om den går igennem. Kan ikke sende dig billeder og forstår derfor at gøre det på FB. Hvis du fortsat er interesseret
Har ikke fået nogle? heddee Mette Storminger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128