Pco(s) kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. oktober 2015

Musen91

Jeg har oprettet en hemmelig gruppe på facebook for kvinder/piger der har PCO, jeg synes nemlig ikke der er nogle på facebook og dem der er, er ikke hemmelige og for dem som ikke har lyst til at alle ens venner på facebook skal vide alt om en så kan i skrive og så skal jeg nok tilføje jer til gruppen. 

Så er der et sted hvor der kan blive delt div. gode og dårlige oplevelser og erfaringer. 

Håber der er nogle der vil med i gruppen?!  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2015

frkanonym

Musen91 skriver:

Jeg har oprettet en hemmelig gruppe på facebook for kvinder/piger der har PCO, jeg synes nemlig ikke der er nogle på facebook og dem der er, er ikke hemmelige og for dem som ikke har lyst til at alle ens venner på facebook skal vide alt om en så kan i skrive og så skal jeg nok tilføje jer til gruppen. 

Så er der et sted hvor der kan blive delt div. gode og dårlige oplevelser og erfaringer. 

Jeg er med i et par stykker, der alle er hemmelige, så ingen andre end gruppens medlemmer kan se opslagene

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Musen91

frkanonym skriver:

Jeg er med i et par stykker, der alle er hemmelige, så ingen andre end gruppens medlemmer kan se opslagene

Hvad hedder de? eller kan du invitere mig hvis jeg skriver til dig privat?

Anmeld Citér

27. oktober 2015

frkanonym

Musen91 skriver:

Hvad hedder de? eller kan du invitere mig hvis jeg skriver til dig privat?

Ja det kan jeg godt

Anmeld Citér

2. november 2015

miniRTLL

Jeg vil meget gerne med ind også :-)

Anmeld Citér

2. november 2015

Kløver

Jeg vil gerne med  

Anmeld Citér

18. november 2015

Bethsen

Jeg vil også rigtig gerne med i sådan en gruppe.

Anmeld Citér

18. november 2015

Fru Ebied

Også gerne mig 

Ane Aslaug Ebied  på Facebook

Anmeld Citér

21. februar 2016

cille1012

Musen91 skriver:

super god ide! jeg vil meget gerne være med i gruppen, jeg hedder cille skibild 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.