Andre der har oplevet dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
7 svar
1 synes godt om
25. oktober 2015

Anonym trådstarter

Jeg vil lige starte med at sætte jer ind i min situation. 

Sagen er den at min kæreste og jeg er gået i gang med projekt baby nr. 2 , og da min cyklus altid har været meget uregelmæssig har jeg købt mig en ordentlig stak ÆL-tests, og er gået igang med at teste. Udover at være uregelmæssig er min cyklus tilmed lang og derfor tester jeg fra dag 13.

Det mystiske er så at på dag 18 er min ÆL-test positiv, på dag 19 er den negativ og i dag på dag 20 er den så positiv igen + at jeg i morges havde gennemsigtig udflåd som kunne trækkes langt.

Mit spørgsmål er så om der er andre der har prøvet at teste positivt for ÆL flere gange i deres cyklus?   Da jeg føler mig en smule forvirret.

Rigtig god søndag til alle.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2015

Anonym trådstarter

Slet ingen? 

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Bare mig..

Hej.

Jeg synes at jeg engang har læst, at man faktisk i sjældne tilfælde kan opleve at have mere end en ægløsning i en cyklus. Måske det er det der er sket for dig? :/ 

Pøj pøj til jer ☺

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Lililili

Jeg kunne ikke bruge ægløsningstests, da jeg har pcos. Min pcos gjorde at de var positive som vinden blæser. Pco/pcos kan også give uregelmæssig minstruation. 

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Anonym trådstarter

LiLyKa skriver:

Jeg kunne ikke bruge ægløsningstests, da jeg har pcos. Min pcos gjorde at de var positive som vinden blæser. Pco/pcos kan også give uregelmæssig minstruation. 

Okay, ved du hvad årsagen til dette er? 

Nu ved jeg ikke om jeg har PCO, men da jeg testede for æl i sidste cyklus, var den kun positiv en gang og det passede med 14 dage før menstruation. 

Anmeld Citér

27. oktober 2015

Lililili

Anonym skriver:

Okay, ved du hvad årsagen til dette er? 

Nu ved jeg ikke om jeg har PCO, men da jeg testede for æl i sidste cyklus, var den kun positiv en gang og det passede med 14 dage før menstruation. 

Tænker det er fordi, man med pco, ikke har normal cyklus. Du kan læse om det her  http://www.gyn-klinik.dk/?id=22&subid=50 

Anmeld Citér

27. oktober 2015

Krussedulle

Jeg vil lige starte med at sætte jer ind i min situation. 

Sagen er den at min kæreste og jeg er gået i gang med projekt baby nr. 2 , og da min cyklus altid har været meget uregelmæssig har jeg købt mig en ordentlig stak ÆL-tests, og er gået igang med at teste. Udover at være uregelmæssig er min cyklus tilmed lang og derfor tester jeg fra dag 13.

Det mystiske er så at på dag 18 er min ÆL-test positiv, på dag 19 er den negativ og i dag på dag 20 er den så positiv igen + at jeg i morges havde gennemsigtig udflåd som kunne trækkes langt.

Mit spørgsmål er så om der er andre der har prøvet at teste positivt for ÆL flere gange i deres cyklus?   Da jeg føler mig en smule forvirret.

Rigtig god søndag til alle.  

Jeg ville holde mig til den sidste test med dertilhørende æl-udflåd

min mand og jeg besluttede at vi ville lave en 4'er, havde ingen ide om min cyklus længde, men da jeg havde æl-udflåd sexede vi.. Vupti 14 dage senere havde jeg en positiv test  

og det var faktisk den eneste gang vi sexede den måned 

Anmeld Citér

27. oktober 2015

Tranebaer

Man kan godt en sjælden gang imellem komme til at have ÆL 2 gange, det er derfor man kan lave tveæggede tvillinger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.