"kidnappet" børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.848 visninger
12 svar
12 synes godt om
25. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hej alle sammen

jeg står i den uheldige situration at mig og mine børns mor blev skilt for nyeligt, og efter vi stadig har sammen bopæl er vi gået meget op og ned af hinanden. Selvom det ikke har været rart har vi kæmpet for børnenes skyld, da jeg så tager ud af byen for at komme lidt væk her for et par dage siden, har min x pakket alle børnenes og hendes egne ting og skredet med begge unger og alle personlige papire på dem, det skal lige siges vi har fælles forælder myndighed så i politiets øjne er det ikke en kidnapning og de vil ikke gøre noget.

hun har skrevet en besked til mig om at det er fordi hun føler sig utryg hvilket jeg ingen ide har om hvad skal betyde, og alle der kender mig ved jeg ikke på nogen måde kunne opstå truende, siden den besked jeg har modtager har jeg ingen form for kontakt haft med hverken hende eller børnene, jeg har forsøgt hverdag da det er MIN weekendt til at have børnene og jeg havde planer med dem, desværre har vi ikke det med samvær på skrift da vi først skal i SF på torsdag..

er der noget jeg kan gøre, på nogen måde for at se mine børn igen uden den LAAAANGE sags behandling ved SF , skal lige siges mødet på torsdag er booket af min x og jeg efterfølgende har booket et ekstra møde med lidt flere krav .

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2015

L-mor

Anonym skriver:

Hej alle sammen

jeg står i den uheldige situration at mig og mine børns mor blev skilt for nyeligt, og efter vi stadig har sammen bopæl er vi gået meget op og ned af hinanden. Selvom det ikke har været rart har vi kæmpet for børnenes skyld, da jeg så tager ud af byen for at komme lidt væk her for et par dage siden, har min x pakket alle børnenes og hendes egne ting og skredet med begge unger og alle personlige papire på dem, det skal lige siges vi har fælles forælder myndighed så i politiets øjne er det ikke en kidnapning og de vil ikke gøre noget.

hun har skrevet en besked til mig om at det er fordi hun føler sig utryg hvilket jeg ingen ide har om hvad skal betyde, og alle der kender mig ved jeg ikke på nogen måde kunne opstå truende, siden den besked jeg har modtager har jeg ingen form for kontakt haft med hverken hende eller børnene, jeg har forsøgt hverdag da det er MIN weekendt til at have børnene og jeg havde planer med dem, desværre har vi ikke det med samvær på skrift da vi først skal i SF på torsdag..

er der noget jeg kan gøre, på nogen måde for at se mine børn igen uden den LAAAANGE sags behandling ved SF , skal lige siges mødet på torsdag er booket af min x og jeg efterfølgende har booket et ekstra møde med lidt flere krav .

Du bliver nok nødt til at gå gennem SF. Og prøv samtidig at arbejde på at få etableret nogle ordentlige boligforhold.

Er der en i familien, hun har stor tillid til, som kan mægle mellem jer?

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Anonym trådstarter

L-mor skriver:

Du bliver nok nødt til at gå gennem SF. Og prøv samtidig at arbejde på at få etableret nogle ordentlige boligforhold.

Er der en i familien, hun har stor tillid til, som kan mægle mellem jer?

Desværre har hendes familie været med til at tage børnene og vil hellere ikke tage telefon osv når jeg kontakter dem, ved pt hun befinder sig ved noget familie, men jeg har ikke tænkt mig at opsøge dem da det kan svække min sag i SF men kæft mine børn er savnet

hvad bolig angår bliver jeg i vores "gamle" bolig som er et 4 værelses rækkehus på 110 m3 lige i nærheden af Vuggestue og børnehaven. så det burde være ordenligt

Anmeld Citér

25. oktober 2015

charthys

Anonym skriver:

Hej alle sammen

Jeg ved det er super træls. Men du kan ikke gøre noget før der ligger en skriftlig aftale fra statsforvaltningen. Og ja, det kan vare laaaang tid, især hvis hun skulle finde på at udeblive.

Jeg føler med dig, det er verdens mest hæslige spil du er havnet i. 

Anmeld Citér

25. oktober 2015

charthys

Der er faktisk noget du skal være opmærksom på. Hun kan ikke flytte børnenes adresse uden dit samtykke så vidt jeg ved.

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Anonym trådstarter

charthys skriver:

Der er faktisk noget du skal være opmærksom på. Hun kan ikke flytte børnenes adresse uden dit samtykke så vidt jeg ved.

Det er jeg opmærksom på eftersom hun har forsøgt, har modtaget et brev fra den kommune hun vil flytte dem til om at jeg skal underskrive at jeg acceptere inden d 6/11 men ringer til dem i morgen og siger at det gør jeg bestemt ikke

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Anonym trådstarter

charthys skriver:

Jeg ved det er super træls. Men du kan ikke gøre noget før der ligger en skriftlig aftale fra statsforvaltningen. Og ja, det kan vare laaaang tid, især hvis hun skulle finde på at udeblive.

Jeg føler med dig, det er verdens mest hæslige spil du er havnet i. 

Har snakket med SF om hun kan aflyse mødet og det har jeg desværre fået bekræftet at hun kan men da jeg har ansøgt om nyt møde afholdes det med eller uden hende .. men ja der er ikke fastsat dato for dette endnu

Anmeld Citér

25. oktober 2015

alenemor42

Det lyder til at det er en rigtig skidt situation. ... måske du skulle kontakte en advokat ?!

Der er desværre ikke meget du kan gøre pt. Men skriv ned og tag med i SF. 

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Hej alle sammen

jeg synes du skal kontakte foreningen FAR, de vil 110% kunne hjælpe dig og ved hvad du skal og ikke skal gøre. 

Håber det bedste for dine børn. 

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Det lyder til at det er en rigtig skidt situation. ... måske du skulle kontakte en advokat ?!

Der er desværre ikke meget du kan gøre pt. Men skriv ned og tag med i SF. 

Har skam kontaktet en advokat

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.