Hej alle sammen
jeg står i den uheldige situration at mig og mine børns mor blev skilt for nyeligt, og efter vi stadig har sammen bopæl er vi gået meget op og ned af hinanden. Selvom det ikke har været rart har vi kæmpet for børnenes skyld, da jeg så tager ud af byen for at komme lidt væk her for et par dage siden, har min x pakket alle børnenes og hendes egne ting og skredet med begge unger og alle personlige papire på dem, det skal lige siges vi har fælles forælder myndighed så i politiets øjne er det ikke en kidnapning og de vil ikke gøre noget.
hun har skrevet en besked til mig om at det er fordi hun føler sig utryg hvilket jeg ingen ide har om hvad skal betyde, og alle der kender mig ved jeg ikke på nogen måde kunne opstå truende, siden den besked jeg har modtager har jeg ingen form for kontakt haft med hverken hende eller børnene, jeg har forsøgt hverdag da det er MIN weekendt til at have børnene og jeg havde planer med dem, desværre har vi ikke det med samvær på skrift da vi først skal i SF på torsdag..
er der noget jeg kan gøre, på nogen måde for at se mine børn igen uden den LAAAANGE sags behandling ved SF , skal lige siges mødet på torsdag er booket af min x og jeg efterfølgende har booket et ekstra møde med lidt flere krav .
Anmeld
Citér