Vægt efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
13 svar
5 synes godt om
25. oktober 2015

Mullesmith

Åh Gud den vægt den vægt. Er så bange for at det bare hænger ved bagefter. Jeg thar nu taget 11kg på og er i uge 25. 

Hvir hurtigt fik i smidt kiloene efter i havde født og hvor meget havde i taget på?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2015

Makje9113

Tog 20 kg på og har kun smidt de 5 som gik væk "af sig selv" efter fødslen. Hvis jeg havde gået all in på Gullerødder og løbetur var de nok røget allesammen. Men hey, livet er dejligt ��

Anmeld Citér

25. oktober 2015

MortilM

Tog knap 10 kg på som stort set røg med det samme, efter seks uger var jeg under præ-preggo vægt... 

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Anna2706

Jeg tog ca. 15 kg på under min graviditet. Mange af kg røg af da jeg ammede, det gjorde jeg i 6 måneder. Resten er bare røget af efterhånden som han startede i vuggestue og jeg i skole og derfor var mere aktiv☺ 

Anmeld Citér

25. oktober 2015

mortilnoahogmelina

jeg tog 16 på første gang de var væk efter 2 måneder. .. 

Men tog hele 24 kg på anden gang  de tog noget længere tid at smide ... omkring 6 måneder efter havde Jeg tabt 20 kg ... de sidste 4 hænger desværre ved endnu ... 

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Mitlivsommooor

Mullesmith skriver:

Åh Gud den vægt den vægt. Er så bange for at det bare hænger ved bagefter. Jeg thar nu taget 11kg på og er i uge 25. 

Hvir hurtigt fik i smidt kiloene efter i havde født og hvor meget havde i taget på?

Jeg tog 12 kg på i min graviditet og de forsvandt stort set med det samme igen efter fødslen. 

Anmeld Citér

25. oktober 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Tog 13 kg på. 

Fødte i oktober og de var væk igen i januar. Thank god

Anmeld Citér

25. oktober 2015

A-1995

Jeg tog 10 kg på under min første graviditet, de var væk efter 14 dage

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Dulgretz

Tog 37kg på, dog pga væske i kroppen.. Havde smidt det hele efter 8 mdr og der røg yderligere 4 kg mere de næste 2 mdr.. 

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Carina:-)

Jeg tager ikke rigtig på under graviditet pga jeg holdes stramt i kost.

Til gengæld så råæder jeg under amning hvor jeg uden at blinke kan spise 3 skiver rugbrød ,kage ,frugt og en mindre landsby til hvert måltid og det gør så at jeg altid tager på under amning hvor nærmest alle ellers taber sig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.