Godaften derude.
Min kæreste og jeg er i en lidt stram periode, og har egentlig været det et stykke tid. Jeg er i min 11. Uge i graviditeten, og er blevet gravid vha ivf. Min kæreste startede med at sige - dagen efter jeg fik dat æg op - at han syntes vi skulle vente 1 år hvis det ikke lykkedes. Vi har dkulle kæmpe for dette barn, og jeg er blevet opereret flere gange. Det var en utrolig dårlig start på graviditeten, og det er egentlig gået ned af bakke siden da. Han har ingen forståelse for sy jeg er træt, og at jeg altså ikke altid kan holde mig vågen til kl 22. Han er også utilfreds over, at jeg olle klarer lige så meget i hjemmet som før - jeg er træt!! Den anden dag sagde han, at han var ked af at jeg var gravid, for det var pt den eneste grund til at vi var sammen og at han ikke troede på det mere. Han var rigtig ked af at hans barn skulle være delebarn, samt at han ikke mente han havde råd til at betale børnepenge(!!!!) Vi sås ikke den følgende uge, da han skulle noget med arbejdet. Men nu har han åbenbart ændret mening og mener, at vi godt kan få det til at lykkedes, og at han elsker mig. Jeg har sagt at jeg godt kan gå med til at give det en chance mere, men har en rigtig øv følelse omkring det hele. Føler mig forrådt. Føler mig til grin. Føler mig trådt på. Her har jeg proppet mig med medicin i evigheder og er blevet overstimuleret - hvilket bestemt ikke var rart - og så er han bare så tarvelig. Ved egentlig ikke hvad jeg ville, udover at komme ud med det....
Anmeld
Citér