Ville i tage i mod det? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.113 visninger
10 svar
19 synes godt om
24. oktober 2015

Mami

Hej

i kraft af alle de sørgelige jule historier om familier der sidder alene og børn med alkohol forældre kom jeg til at tænke på nytår jeg er ikke den store nytårs fester, faktisk syntes jeg børne nytår er det fedeste! Stop dans, lakrids snørebånd og knaldperler gør mig i fest humør  

jeg tænkte derfor alle de menensker der gerne Vil og fejre nytår men har mindre børn, der en del i mit område, og mit eget barn er så sensitiv at vi ikke rigtig kan tage ud den dag.

så jeg orvejede at invitere en 3-4 børn til lækker børne buffet, nytårs sjov og overnatning, vi har plads nok og vil være 4 voksne hele aftenen og 2 om natten. 

Ville i tage i mod sådan en tilbud? de børn jeg har i tankerne har nogle forældre til den tørstige side, så tænker nytår nok ikke er så sjovt hjemme hos dem, så ville elske at holde rigtig børne fest med dem   

Havde tænkt de kunne få en "nytårs pose" med hjem i form af et lille foto album, en sød bamse og en lille pakke LEGO og en sjov hat/nytårs gejl. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2015

Bshizzle

Jeg syntes det er en SUPER god tanke  

Syntes du skulle de børns forældre om de er ok med det, og forklare hvad din ide er med denne aften. 

At du vil glæde deres børn men samtidig med osse glæde dit eget barn med denne aften i deres selskab.  

Anmeld Citér

24. oktober 2015

MomInTheMaking

Mami skriver:

Hej

i kraft af alle de sørgelige jule historier om familier der sidder alene og børn med alkohol forældre kom jeg til at tænke på nytår jeg er ikke den store nytårs fester, faktisk syntes jeg børne nytår er det fedeste! Stop dans, lakrids snørebånd og knaldperler gør mig i fest humør  

jeg tænkte derfor alle de menensker der gerne Vil og fejre nytår men har mindre børn, der en del i mit område, og mit eget barn er så sensitiv at vi ikke rigtig kan tage ud den dag.

så jeg orvejede at invitere en 3-4 børn til lækker børne buffet, nytårs sjov og overnatning, vi har plads nok og vil være 4 voksne hele aftenen og 2 om natten. 

Ville i tage i mod sådan en tilbud? de børn jeg har i tankerne har nogle forældre til den tørstige side, så tænker nytår nok ikke er så sjovt hjemme hos dem, så ville elske at holde rigtig børne fest med dem   

Havde tænkt de kunne få en "nytårs pose" med hjem i form af et lille foto album, en sød bamse og en lille pakke LEGO og en sjov hat/nytårs gejl. 

Jeg synes det er en god ide. uanset om forældrene er "tørstige" eller ej.

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Mami

Bshizzle skriver:

Jeg syntes det er en SUPER god tanke  

Syntes du skulle de børns forældre om de er ok med det, og forklare hvad din ide er med denne aften. 

At du vil glæde deres børn men samtidig med osse glæde dit eget barn med denne aften i deres selskab.  

Okay tak  

jeg ville prøve, man er bare altid bange for at være "grænse overskridende" 

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Mami

LonglivetheQueen skriver:

Jeg synes det er en god ide. uanset om forældrene er "tørstige" eller ej.

Okay super

"tørstige" er ikke ment som slå i hoveder kritik, det er bare sådan for at beskrive hvorfor jeg tænker lige de her børn. 

Men tak for input  

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Sprit25

Tror ikke nogen af os kan sige om vi ville tage imod eller ej da vi jo ikke er alkoholikere eller tørstige. Men det er en sød tanke

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Christine

Mami skriver:

Hej

Det kommer helt an på du præsenterer det som "du drikker for meget, derfor har jeg dette tilbud til dit barn"  Så er det selvsagt en dårlig idé.

Men det lyder som en super sjov og dejlig fest for børnene. Jeg kan ikke selv undvære mine børn nytårsaften (og så drikker jeg heller ikke ) men ville da ellers synes det var en rigtigt sej idé for mine børn. Hyggeligt 

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Mettefpigen

Det kan jeg ikk svare på, da jeg ikk drikker for meget ☺ Men ville ikk have noget imod at min søn hyggede sig hos en anden, hvis jeg ville have en " voksen" nytår ☺

Men det skulle kun være hos e  jeg kendte... Ved ikk om forældrene kender dig særlig godt....

Men udover det, så lyder det som en rigtig god ide ☺

Anmeld Citér

24. oktober 2015

MomInTheMaking

Okay super

"tørstige" er ikke ment som slå i hoveder kritik, det er bare sådan for at beskrive hvorfor jeg tænker lige de her børn. 

Men tak for input  

Nej det tog jeg det heller ikke som. Dit indlæg er dog liiidt uheldigt formuleret da man ved at svare "ja, jeg ville tage i mod det" samtidig kommer til at sige "jeg er en af de tørstige" men det har du nok opdaget. haha..

Skidt med det. Synes ideen er rigtig fin og var du en af forældrene (som jeg kendte lidt til) til et barn, i mit barns i børnehave og tilbød det, så ville jeg sikkert sige ja.. jeg er aldrig særlig "tørstig" (haha) men jeg ville tilgengæld intet have imod en børnefri nytårsaften.

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Carina:-)

Jeg ville sige nej tak men kun fordi jeg ikke har lyst til at undvære mine børn nytårsaften

Men ideen er sød ,og håber da du får positiv respons 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.