Nervøs efter blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.710 visninger
6 svar
1 synes godt om
23. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hej alle sammen 

vik lige hører om der nogen andre af jer der har prøvet at bløde  efter vaginal scanning ?

er i uge 19 og er blevet scannet vaginalt igår til md scanning og begyndte at bløde lidt igår aftes det var sådan meget svagt og slimet i det og mere lyserødt agtigt  det er stoppet igen imorges ringede så både til jordmoder og læge de siger begge jeg ikke skal være bekymret men ved ikke hvorfor jeg er det 

har jeg noget være nervøs over? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2015

Spiloppi

Anonym skriver:

Hej alle sammen 

vik lige hører om der nogen andre af jer der har prøvet at bløde  efter vaginal scanning ?

er i uge 19 og er blevet scannet vaginalt igår til md scanning og begyndte at bløde lidt igår aftes det var sådan meget svagt og slimet i det og mere lyserødt agtigt  det er stoppet igen imorges ringede så både til jordmoder og læge de siger begge jeg ikke skal være bekymret men ved ikke hvorfor jeg er det 

Må man spørge hvorfor du blev vaginal-scannet til MD? Troede kun man gjorde det når det var for tidligt at se noget uden på maven, jeg fik en vaginal skanning i 6+6. Nå men til dit spørgsmål, jeg tror slet ikke du skal være bekymret - jeg har lidt lyserødt blod på papiret når jeg har haft sex her under graviditeten, og er helt sikker på det bare skyldes noget mere sarte slimhinder helt normalt! Og da sådan en vaginal-scanner jo lidt ligner en dildo tænker jeg det er samme fænomen, hehe tror kun der er grund til bekymring hvis man bløder meget frisk blod og samtidig får smerter 

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Anonym trådstarter

Spiloppi skriver:

Må man spørge hvorfor du blev vaginal-scannet til MD? Troede kun man gjorde det når det var for tidligt at se noget uden på maven, jeg fik en vaginal skanning i 6+6. Nå men til dit spørgsmål, jeg tror slet ikke du skal være bekymret - jeg har lidt lyserødt blod på papiret når jeg har haft sex her under graviditeten, og er helt sikker på det bare skyldes noget mere sarte slimhinder helt normalt! Og da sådan en vaginal-scanner jo lidt ligner en dildo tænker jeg det er samme fænomen, hehe tror kun der er grund til bekymring hvis man bløder meget frisk blod og samtidig får smerter 

De havde problemer med at se nogle ting, og vil prøve at se om det var nemmere at skanne nede fra, det gjorde bare ondt til sidst de var hårde ved mig 

Anmeld Citér

24. oktober 2015

lillespir26

Anonym skriver:

Hej alle sammen 

Jeg havde godt nok ikke efter scanning men bare blødning i uge 19 og 29 jeg ringede til Fødemodtagelsen og blev begge gange undersøgt og det var små rifter så prøv evt at tage et spejl og kig dig selv forneden om du har rifter hvis du ingen kan se så ring til fm og selvom jeg blødte har jeg nu En helt igennem fantastisk pige på 8 mdr 

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Os&lilledig

Spiloppi skriver:

Jeg blev også vaginal scannet til både MD og NF man får fantastiske klare billeder af de scanninger, så det gjorde mig absolut intet :p

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Hej alle sammen 

Graviditet = sarte slimhinder, = kontakt med scanner = kontakt blødning  

var noget andet, hvis det var startet helt spontant <3

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Jeg havde godt nok ikke efter scanning men bare blødning i uge 19 og 29 jeg ringede til Fødemodtagelsen og blev begge gange undersøgt og det var små rifter så prøv evt at tage et spejl og kig dig selv forneden om du har rifter hvis du ingen kan se så ring til fm og selvom jeg blødte har jeg nu En helt igennem fantastisk pige på 8 mdr 

Tænker lidt jeg ikke skal være nervøs da den stoppede rimelig hurtigt igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.