pige/dreng baseret på hcg måling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.238 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hej:-) 

Jeg har hørt at man kan forudsige kønnet på baby ved hcg måling... altså hvis den er høj i starten er det en dreng er den lav er det en pige..nogen der kender noget til det??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2015

Fremad

Anonym skriver:

Jeg har hørt at man kan forudsige kønnet på baby ved hcg måling... altså hvis den er høj i starten er det en dreng er den lav er det en pige..nogen der kender noget til det??

Nej.... Jeg havde 39 i +4 så jeg burde have fået en pige.....

Studier viser derimod at homoseksualitet kan skyldes at fosteret udsættes for højt testeron hormon tidligt i foster stadiet....

Andre studier ved jeg ikke om modbeviser det 

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Krussedulle

sscm skriver:

Nej.... Jeg havde 39 i +4 så jeg burde have fået en pige.....

Studier viser derimod at homoseksualitet kan skyldes at fosteret udsættes for højt testeron hormon tidligt i foster stadiet....

Andre studier ved jeg ikke om modbeviser det 

Homoseksualitet er nu medfødt

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Krussedulle

Anonym skriver:

Har faktisk aldrig hørt det før

men altså med mine 3 drenge kunne jeg teste 3+ og denne gang først 4+ (venter en pige) men om det har noget med kønnet at gøre, i don't know

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Fremad

Krussedulle skriver:

Homoseksualitet er nu medfødt

Ja, det er jeg enig i.....

Men mht min kommentar var det nu også en af grundende til videnskaben mener det er medfødt....

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Krussedulle

sscm skriver:

Ja, det er jeg enig i.....

Men mht min kommentar var det nu også en af grundende til videnskaben mener det er medfødt....

Arh okay  

jeg var faktisk næsten overbevist om at vi var enige  

det er vel de færreste i dag som tror på at det er noget man bliver i tiden når man vokser op

Anmeld Citér

24. oktober 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Det stammer formentlig fra den gamle skrøne om, at "drenge-sædceller" svømmer hurtigere end "pige-sædceller"... og er selvfølgelig blot endnu en af de mange graviditets-myter

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Det stammer formentlig fra den gamle skrøne om, at "drenge-sædceller" svømmer hurtigere end "pige-sædceller"... og er selvfølgelig blot endnu en af de mange graviditets-myter

Ja kan godt se logikken i det:-) men det kunne jo være der var noget om det

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Bare mig..

Anonym skriver:

Spændende egentlig. Her testede jeg tidligt med min datter, og 2. gang kender jeg ikke svaret på kønnet, men testede tidligt, altså begge gange før 4+0 og denne gang er stregen stadig ikke vildt tydelig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.