Jeg syntes at denne side fortjener en lille solskins historie om at der altså er håb, selvom alle odds er imod det!
Min kæreste og jeg har forsøgt at blive gravid det sidste år, min kæreste har meget stærkt nedsat sædkvalitet og har med tidl. eks kæreste været igang med beh. uden held. så endelig kom tiden hvor VI kunne tilbydes at få hjælp.
Vi gik igang med alle forundersøgelserne i sidste mdr, mange lægebesøg, sædprøve (som viste det samme som for år tilbage) blodprøver, skyllet mine æggeleder igennem osv. så vi var helt klar til vores første samtale som skulle foregå igår.
Men sandelig om jeg ikke måtte ringe og aflyse vores tid, da jeg siden i søndags (3+3) kunne teste postivit og har selvfølgelig taget en test hver dag lige siden...
Min kæreste kunne slet slet ik forstå det, og blev simpelthen SÅ lykkelig over den gode nyhed, da han jo hele tiden har syntes, at det var ham som var "problemet".
Så jeg vil bare lige minde jer om - at der er masser af håb for at der pludselig sker mirakler på naturlig vis..
God weekend...
Anmeld
Citér