Nogen der ved hvor denne kan købes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
7 svar
7 synes godt om
23. oktober 2015

Lilott

min søns sovebamse er blevet væk i vuggestuen, og pædagogerne har ledt efter den siden i tirsdags. Jeg har indset at der nok er et andet barn der er kommet til at tage den med hjem, så jeg regner ikke med at den dukker op  

min søn er dybt ulykkelig og har meget svært ved at sove uden - han spørger konstant efter sin bamse. 

Er der nogen herinde der ved hvor man kan købe denne lysebrune Bjørn med hvid mave? Jeg vil gøre (næsten) alt for at få fat i en bamse som den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2015

loop

Lilott skriver:

min søns sovebamse er blevet væk i vuggestuen, og pædagogerne har ledt efter den siden i tirsdags. Jeg har indset at der nok er et andet barn der er kommet til at tage den med hjem, så jeg regner ikke med at den dukker op  

min søn er dybt ulykkelig og har meget svært ved at sove uden - han spørger konstant efter sin bamse. 

Er der nogen herinde der ved hvor man kan købe denne lysebrune Bjørn med hvid mave? Jeg vil gøre (næsten) alt for at få fat i en bamse som den

Hvis i nu ikke kan finde en bamse magen til og han slet ikke kan bære sandheden om at den er blevet væk, så kan i digte lidt.

Køb en bamse, der ligner meget, men ørene er måske lidt anderledes, næsen, farven på maven, eller noget andet. "Pludselig" er bamsen tilbage i vuggestuen, og i kan digte en historie om at bamsen har været stukket af på eventyr fordi han gerne ville have længere ører, eller hvad i nu beslutter. Gør det til en sød og spændende historie.

Du kender ham bedst, om han vil hoppe med på den.

Hvis han gør, er det også en sød fortælling til når han er blevet voksen om "dengang bamse blev væk, og kom hjem med nye ører"

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

hvis I har en opslagstavle i vuggestuen, så lav et lille opslag om at hans bamse er forsvundet og hvis nogen af de andre forældre/bedsteforældre er kommet til at tage den med hjem, så ville I blive rigtig glade hvis I fik den tilbage...

Jeg har prøvet at hente min søn hos sine bedsteforældre og opdaget at han har fået noget legetøj/vanter/huer med hjem som de troede var hans...

Anmeld Citér

23. oktober 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Navn i alt - også bamser

Jeg ville lave et opslag i institutionen. Jeg er også nogen gange ved en fejl kommet til, at få noget med hjem som ikke var vores og det er så lagt tilbage igen. Hvis det så er en bedsteforældre som har hentet er risikoen større.

Men som de andre skriver. Så kan det være en ny bamse som har været på eventyr

Anmeld Citér

23. oktober 2015

DortheL

Lilott skriver:

Min datter har den. Købt i fætter Br :-) 

Anmeld Citér

23. oktober 2015

bøllen

Lilott skriver:

Ville lave et opslag med billede og hænge op. Den ser ret stor ud så den kan da ikke bare forsvinde 

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Carina:-)

Ligner en "my friend bamse" prøv at kigge på Br eller Toys r us hjemmeside 

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Lilott

Det er en god idé st digte en historie om en ny bamse, jeg tror desværre bare ikke at han hopper på den  

jeg må lige en tur i fætter br og kigge så så håber jeg at de har den  

- og den er ret stor, så synes også det er mærkeligt at den er blevet væk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.