Lilott skriver:
min søns sovebamse er blevet væk i vuggestuen, og pædagogerne har ledt efter den siden i tirsdags. Jeg har indset at der nok er et andet barn der er kommet til at tage den med hjem, så jeg regner ikke med at den dukker op
min søn er dybt ulykkelig og har meget svært ved at sove uden - han spørger konstant efter sin bamse.
Er der nogen herinde der ved hvor man kan købe denne lysebrune Bjørn med hvid mave? Jeg vil gøre (næsten) alt for at få fat i en bamse som den
Hvis i nu ikke kan finde en bamse magen til og han slet ikke kan bære sandheden om at den er blevet væk, så kan i digte lidt.
Køb en bamse, der ligner meget, men ørene er måske lidt anderledes, næsen, farven på maven, eller noget andet. "Pludselig" er bamsen tilbage i vuggestuen, og i kan digte en historie om at bamsen har været stukket af på eventyr fordi han gerne ville have længere ører, eller hvad i nu beslutter. Gør det til en sød og spændende historie.
Du kender ham bedst, om han vil hoppe med på den.
Hvis han gør, er det også en sød fortælling til når han er blevet voksen om "dengang bamse blev væk, og kom hjem med nye ører"
Anmeld
Citér